AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #1 Skrevet 29. juni 2023 Har ikke sett hverandre på snart to uker. Vi har kun vært sammen i ca 9 måneder, men kjent hverandre i 4 år. Tanken på å tilbringe tid med han gjør meg kvalm. Om han sender melding blir jeg fysisk dårlig. Ønsker ikke å se eller snakke med han. Hva i alle dager kommer dette av? Det kom helt ut av det blå. Ingen har gjort noe galt i forkant av dette. Anonymkode: 2bcb2...b3e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #2 Skrevet 29. juni 2023 Hør på kroppen din. Dette er ikke mannen for deg Anonymkode: 7ae3a...a50 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #3 Skrevet 29. juni 2023 Kan være hormoner, gi det litt tid. Anonymkode: ae389...0b5
Ebbeliten Skrevet 29. juni 2023 #4 Skrevet 29. juni 2023 Øh. Du vil jo ikke være sammen med han. Gjør det slutt. 1
Serafin Skrevet 29. juni 2023 #5 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har ikke sett hverandre på snart to uker. Vi har kun vært sammen i ca 9 måneder, men kjent hverandre i 4 år. Tanken på å tilbringe tid med han gjør meg kvalm. Om han sender melding blir jeg fysisk dårlig. Ønsker ikke å se eller snakke med han. Hva i alle dager kommer dette av? Det kom helt ut av det blå. Ingen har gjort noe galt i forkant av dette. Anonymkode: 2bcb2...b3e Hva kan dette komme av? Det er jo åpenbart. Du må gjøre det slutt når du reagerer så sterkt på bare tanken å tilbringe tiden med han gjør det kvalm. 1
Bombasi Skrevet 29. juni 2023 #6 Skrevet 29. juni 2023 Forholdet er det bare å avslutte. Det skal ikke være slik, og det vet du. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå