Gå til innhold

Får stygg magefølelse og jeg tenkte møte ham

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle møte en, ville invitere ham på en sånn volleyball trening ute. Jeg har spilt det i mange år. Han skrev deretter: du vinner så lett over meg, og knuser meg lett i volley. Så svarte jeg: hehe vi får se. Så svarer han: om du vinner, skal jeg legge deg ned i bakken.

så sa jeg: eh hva mener du? Han sa:  tuller. Deretter sa han: men jeg vil jo lekeslåss, lekeslåssing er  sunt for begge oss to og man lærer hvor en grense går .  Hva om han faktisk er slem på ekte? Presenterer dette så tidlig. Jeg sa: jeg er ikke med på slikt. Så sa han: men det er jo så intimt..

Hva om han sier han liker lekeslåss men egentlig er han en psykopat??

jeg blir bare dritsjokkert!! Har fått ekkel magefølelse og vurderer å ikke møte han i det hele tatt nå. Han sier sånn: det er bare lekeslåssing, er bare intimitet. 

Anonymkode: 88171...7b5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Såklart får du ekkel magefølelse. Følg den og blokk han, problem løst. 

Anonymkode: 71ab7...f02

• Liker 8
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Han her skal du ikke møte, han har jo null respekt for dine grenser. Magefølelsen din har helt rett!

Anonymkode: 12d0e...b86

• Liker 6
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig merkelig vei en samtale om volley ble til da. Jeg synes du skal høre på magefølelsen din. Den stemmer ofte, og bare av det lille du skrev så fikk jeg også en dårlig magefølelse...

Anonymkode: 5bd8a...2f1

• Liker 6
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han skrev deretter: du vinner så lett over meg, og knuser meg lett i volley. Så svarte jeg: hehe vi får se. Så svarer han: om du vinner, skal jeg legge deg ned i bakken.

så sa jeg: eh hva mener du? Han sa:  tuller. Deretter sa han: men jeg vil jo lekeslåss, lekeslåssing er  sunt for begge oss to og man lærer hvor en grense går .

Han tuller jo ikke....

Følg magefølelsen din du.

Anonymkode: ad9fa...200

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Hadde ikke møtt han. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
liljene skrev (19 minutter siden):

Hadde ikke møtt han. 

Sa ifra til han om det. Så ble han sur sa sånn: ingen ville tatt dette for å være voldelig, du har tydeligvis 0 erfaring med lekeslåssing.... og det er faktisk ikke noe jeg bør forklare deg. Så blokkerte han meg fra alt. Freaket ut visstnok han. Jeg bare tenker for en drittsekk.hadde det vært med samtykke hadde vært noe annet.

og  jeg sa til han: "du gir meg ekkel magefølelse faktisk, så vurderer å ikke møte deg". Men jeg føler faktisk at jeg måtte si ifra til han om det. Noen lærer aldri. Men jeg anså som at han mente å vise at han kan vinne over meg ved å si: skal legge deg i bakken om du vinner. Og dette helt uten samtykke

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Han tuller jo ikke....

Følg magefølelsen din du.

Anonymkode: ad9fa...200

Plutselig blokkerer han meg i det jeg konfronterer han med det ifra alt. Både insta og snapchat.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sa ifra til han om det. Så ble han sur sa sånn: ingen ville tatt dette for å være voldelig, du har tydeligvis 0 erfaring med lekeslåssing.... og det er faktisk ikke noe jeg bør forklare deg. Så blokkerte han meg fra alt. Freaket ut visstnok han. Jeg bare tenker for en drittsekk.hadde det vært med samtykke hadde vært noe annet.

og  jeg sa til han: "du gir meg ekkel magefølelse faktisk, så vurderer å ikke møte deg". Men jeg føler faktisk at jeg måtte si ifra til han om det. Noen lærer aldri. Men jeg anså som at han mente å vise at han kan vinne over meg ved å si: skal legge deg i bakken om du vinner. Og dette helt uten samtykke

Så bra du fant det ut så tidlig :). Veldig bra å stå opp for seg selv :) 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
liljene skrev (3 minutter siden):

Så bra du fant det ut så tidlig :). Veldig bra å stå opp for seg selv :) 

Jeg er enig. Er bare skummelt at han reagerte negativt på den måten med blokkering, istedet kunne han bedt om unnskyldning. Han vet ikke at det kan skremme  bort ei kvinne ved  å skrive noe sånt

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bra du sa ifra. Denne fyren var ikke noe for deg. Eller andre for den saks skyld. 😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Bombasi skrev (4 minutter siden):

Bra du sa ifra. Denne fyren var ikke noe for deg. Eller andre for den saks skyld. 😊

Enig og det han sa til meg var sånn i starten: jeg er en gentleman. Typisk at de som sier de er gentleman er også de som kan være psycho

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det viser jo hvor seriøs han var... Bra for deg å bli kvitt han TS! Det er nok ikke sikkert han er voldelig, tviler vel på det, men at han ønsket å dra fysisk kontakt langt er ingen tvil. Møt aldri noen som fokuserer på fysisk kontakt for første møte hvis du ønsker noe seriøst.

Anonymkode: c7273...a38

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har det seg at du alltid klarer å møte sånne raringer?

Anonymkode: 93136...6b0

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ga du han en adresse du faktisk er nokså ofte?

Anonymkode: 2e337...f74

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvorfor ga du han en adresse du faktisk er nokså ofte?

Anonymkode: 2e337...f74

Har ikke gitt adressen min til noen som helst! Derfor jeg ville møte ham på offentlig sted og gå tur eller spille ute. Så hvor får du fra at jeg gir adressen? Dette har jeg ikke skrevet  noe om. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det viser jo hvor seriøs han var... Bra for deg å bli kvitt han TS! Det er nok ikke sikkert han er voldelig, tviler vel på det, men at han ønsket å dra fysisk kontakt langt er ingen tvil. Møt aldri noen som fokuserer på fysisk kontakt for første møte hvis du ønsker noe seriøst.

Anonymkode: c7273...a38

Seriøs eller ikke. Jeg skulle møte han ute på offentlig sted først

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har inntrykk av at enkelte par har en greie med lekeslossing, mulig det er veldig fjernt for meg fordi jeg vokste opp som enebarn og aldri lekesloss som barn? Jeg kjenner jeg blir ukomfortabel bare ved tanken enda jeg egentlig er ganske leken av meg, jeg hadde helt klart backet ut.

Trenger ikke være noe galt med fyren, men man er ikke veldig kompatible når den ene tenker at lekeslossing er gøy og noe man gjør med kjæresten og den andre ikke liket tanken engang. Jeg hadde en kjæreste som syntes det var gøy å kile, som er det værste jeg vet. Han ga seg når jeg begynte å grine av sinne 😄

Anonymkode: 8d938...5ea

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Skulle møte en, ville invitere ham på en sånn volleyball trening ute. Jeg har spilt det i mange år. Han skrev deretter: du vinner så lett over meg, og knuser meg lett i volley. Så svarte jeg: hehe vi får se. Så svarer han: om du vinner, skal jeg legge deg ned i bakken.

så sa jeg: eh hva mener du? Han sa:  tuller. Deretter sa han: men jeg vil jo lekeslåss, lekeslåssing er  sunt for begge oss to og man lærer hvor en grense går .  Hva om han faktisk er slem på ekte? Presenterer dette så tidlig. Jeg sa: jeg er ikke med på slikt. Så sa han: men det er jo så intimt..

Hva om han sier han liker lekeslåss men egentlig er han en psykopat??

jeg blir bare dritsjokkert!! Har fått ekkel magefølelse og vurderer å ikke møte han i det hele tatt nå. Han sier sånn: det er bare lekeslåssing, er bare intimitet. 

Som mann og forbehold om at du har skrevet så å si nøyaktig det han har svart så er det noe som skurrer ja. 
selv hadde jeg droppet det

Anonymkode: e4859...e60

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de som er psykopater er veldig påpasselige med å ikke vise noen som helst tegn til at de er det før de har "fanget offeret".

Anonymkode: 917f0...347

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...