AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #41 Skrevet 7. juli 2023 Kjøleskap. Liker best Heinz, men velger innimellom Idun uten tilsatt sukker - fordi jeg spiser så store mengder ketchup og tenker på blodsukkeret. Anonymkode: 5183d...a2d
Brunello Skrevet 7. juli 2023 #42 Skrevet 7. juli 2023 Million skrev (På 30.6.2023 den 8.32): Heinz. I kjøleskap etter åpning. Ketchupen blir ikke så fort brukt opp her som den gjør på restauranter, som derfor kan ha den i romtemperatur. Ketchup kan stå 10 år+ i romtemperatur uren å bli dårlig.
Nevian Skrevet 7. juli 2023 #43 Skrevet 7. juli 2023 Mine smaksløker er så grovt innstilte at ketchup er ketchup, men jeg har den i kjøleskapet.
Million Skrevet 8. juli 2023 #44 Skrevet 8. juli 2023 Brunello skrev (6 timer siden): Ketchup kan stå 10 år+ i romtemperatur uren å bli dårlig. Det tar jeg dessverre ikke ditt ord for 😄 Det står bakpå flasken at den skal oppbevares i kjøleskap etter åpning, så da forholder jeg meg bare til det. Beklager at jeg ikke stoler på ditt ærlige ansikt, @Brunello Ikke ta det personlig! 😛
Brunello Skrevet 8. juli 2023 #45 Skrevet 8. juli 2023 Million skrev (6 timer siden): Det tar jeg dessverre ikke ditt ord for 😄 Det står bakpå flasken at den skal oppbevares i kjøleskap etter åpning, så da forholder jeg meg bare til det. Beklager at jeg ikke stoler på ditt ærlige ansikt, @Brunello Ikke ta det personlig! 😛 Det er bare å lese bakpå hva som er i ketchup. Masse sukker og eddik. Det konserverer meget godt. I tillegg er ketchup utmerket til fjerning av rust.
senior Skrevet 8. juli 2023 #46 Skrevet 8. juli 2023 Idun! Kjøper helst norsk. Jeg boikotter Heinz uansett pga. klimaprofet og erketulling John Kerry (gift med Heinzdama) som reiser jorda rundt i privatfly for å fortelle oss at jorda går under hvis vi ikke lar være å reise med fly og bil . . . Han skal ikke få penger av meg . . . 1
Rufs Skrevet 8. juli 2023 #47 Skrevet 8. juli 2023 On 6/30/2023 at 8:33 AM, Fant80 said: Uansett merke. Den skal stå i kjøleskap etter åpning. Jeg er da ikke psykopat. Spikeren på hodet. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #48 Skrevet 8. juli 2023 Heinz og den oppbevares i kjøleskapet etter åpning. Eneste gang jeg tar ketchup er når jeg skal bruke den. Anonymkode: 11da7...c02
Gjest Adobyen Skrevet 9. juli 2023 #50 Skrevet 9. juli 2023 Idun. Jeg lar ketchup og sennep stå opp-ned i hver sin kopp i kjøleskapet.
blasfeminist Skrevet 9. juli 2023 #51 Skrevet 9. juli 2023 On 7/8/2023 at 1:07 PM, senior said: Jeg boikotter Heinz uansett pga. klimaprofet og erketulling John Kerry (gift med Heinzdama) som reiser jorda rundt i privatfly for å fortelle oss at jorda går under hvis vi ikke lar være å reise med fly og bil . . . Han skal ikke få penger av meg . . . Tror du ikke de som driver Idun også er kjent med klimaproblematikken? Jeg kjører Heinz iallefall, og det er litt tilfeldig om den havner i kjøleskapet etter bruk eller blir stående litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå