Gå til innhold

Tar du ketchupen i skapet eller kjøleskapet? Hva liker du best Idun eller Heinz ketchup?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøleskap. Liker best Heinz, men velger innimellom Idun uten tilsatt sukker - fordi jeg spiser så store mengder ketchup og tenker på blodsukkeret. 

Anonymkode: 5183d...a2d

Skrevet
Million skrev (På 30.6.2023 den 8.32):

Heinz. I kjøleskap etter åpning. Ketchupen blir ikke så fort brukt opp her som den gjør på restauranter, som derfor kan ha den i romtemperatur.

Ketchup kan stå 10 år+ i romtemperatur uren å bli dårlig.

Skrevet

Mine smaksløker er så grovt innstilte at ketchup er ketchup, men jeg har den i kjøleskapet.

Skrevet
Brunello skrev (6 timer siden):

Ketchup kan stå 10 år+ i romtemperatur uren å bli dårlig.

Det tar jeg dessverre ikke ditt ord for 😄 Det står bakpå flasken at den skal oppbevares i kjøleskap etter åpning, så da forholder jeg meg bare til det. 

Beklager at jeg ikke stoler på ditt ærlige ansikt, @Brunello Ikke ta det personlig! 😛 

Skrevet
Million skrev (6 timer siden):

Det tar jeg dessverre ikke ditt ord for 😄 Det står bakpå flasken at den skal oppbevares i kjøleskap etter åpning, så da forholder jeg meg bare til det. 

Beklager at jeg ikke stoler på ditt ærlige ansikt, @Brunello Ikke ta det personlig! 😛 

Det er bare å lese bakpå hva som er i ketchup. Masse sukker og eddik. Det konserverer meget godt. I tillegg er ketchup utmerket til fjerning av rust.

Skrevet

Idun!  Kjøper helst norsk.

Jeg boikotter Heinz uansett pga. klimaprofet og erketulling John Kerry (gift med Heinzdama) som reiser jorda rundt i privatfly for å fortelle oss at jorda går under hvis vi ikke lar være å reise med fly og bil . . . Han skal ikke få penger av meg . . .

• Liker 1
Skrevet
On 6/30/2023 at 8:33 AM, Fant80 said:

Uansett merke. Den skal stå i kjøleskap etter åpning. Jeg er da ikke psykopat.

Spikeren på hodet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heinz og den oppbevares i kjøleskapet etter åpning.
Eneste gang jeg tar ketchup er når jeg skal bruke den. 

Anonymkode: 11da7...c02

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt. 

Christina82, mod

Gjest Adobyen
Skrevet

Idun. Jeg lar ketchup og sennep stå opp-ned i hver sin kopp i kjøleskapet.

Skrevet
On 7/8/2023 at 1:07 PM, senior said:

Jeg boikotter Heinz uansett pga. klimaprofet og erketulling John Kerry (gift med Heinzdama) som reiser jorda rundt i privatfly for å fortelle oss at jorda går under hvis vi ikke lar være å reise med fly og bil . . . Han skal ikke få penger av meg . . .

Tror du ikke de som driver Idun også er kjent med klimaproblematikken? Jeg kjører Heinz iallefall, og det er litt tilfeldig om den havner i kjøleskapet etter bruk eller blir stående litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...