Gå til innhold

Tar du ketchupen i skapet eller kjøleskapet? Hva liker du best Idun eller Heinz ketchup?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har ketchupen i kjøleskapet og jeg liker best Idun ketchup. Hva liker du?

Anonymkode: e6c9c...934

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den i skapet og spiser bare Heinz :jepp:

Skrevet

Litt ettersom hva jeg spiser, foretrekker jeg Heinz, mens resten av familien foretrekker Idun. 
Står i kjøleskapet etter åpning

Skrevet

Jeg foretrekker Heinz og oppbevarer ketsjup i kjøleskapet. 

Skrevet

Står i kjøleskap, og akkurat nå er det idun chili ketchup det går i. 

AnonymBruker
Skrevet

Heinz i kjøleskap

Anonymkode: f0afd...cfa

Skrevet

Heinz. I kjøleskap etter åpning. Ketchupen blir ikke så fort brukt opp her som den gjør på restauranter, som derfor kan ha den i romtemperatur.

Skrevet

Uansett merke. Den skal stå i kjøleskap etter åpning. Jeg er da ikke psykopat.

• Liker 4
Skrevet

Kjøleskap, Idun 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker verken Heinz eller Idun. Foretrekker vanlig fra Sticky Fingers eller fra Bergsby. Har den i kjøleskapet. 

Anonymkode: eecad...a3e

• Liker 2
Skrevet
Brunhilde skrev (3 timer siden):

Jeg foretrekker Heinz og oppbevarer ketsjup i kjøleskapet. 

Samme her. 

AnonymBruker
Skrevet
Rumle skrev (6 timer siden):

Jeg har den i skapet og spiser bare Heinz :jepp:

Dette 🙏☺️

Anonymkode: d6712...f3a

Skrevet

Ketchupen bor i kjøleskapet her hos oss. Og vi foretrekker Heinz  eller Bergby sin ketchup 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøleskapet og Heinz er best. 

Anonymkode: a2b7c...436

AnonymBruker
Skrevet

Dette får meg til å huske en sommer for en del år siden at en av ungene hadde satt en ketchupflaske i matskapet. Ikke bare var den åpnet, men flippkorken sto også åpen. Da vi kanskje en ukes tid seinere fant den der, da vi skulle ha pølser så kravlet det en "million" små hvite fluelarver i ketchupen...🤢🤮

Anonymkode: 612ef...3aa

• Nyttig 2
Skrevet

Idun for president💯!!! 

Kjøleskapet selvfølgelig...

Skrevet

Kjøleskapet!

Idun på pølser og Heinz på burger

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette får meg til å huske en sommer for en del år siden at en av ungene hadde satt en ketchupflaske i matskapet. Ikke bare var den åpnet, men flippkorken sto også åpen. Da vi kanskje en ukes tid seinere fant den der, da vi skulle ha pølser så kravlet det en "million" små hvite fluelarver i ketchupen...🤢🤮

Anonymkode: 612ef...3aa

Det har jeg også opplevd. :fnise: Etter dette  ble barna svært strenge på at ketchupen skulle ha korken på og i kjøleskap umiddelbart. Jeg har fortsatt Idun og i kjøleskap av gammel vane siden barn så på alt annet enn Idun som gift. Jeg spiser selv ketchup bare noen få ganger i året, men skal kjøpe Heinz neste gang, tror jeg (hvis de har kvittet seg med den elendige løsningen med glassflaske uten tut). 

AnonymBruker
Skrevet

Den står på benken. Idun uten sukker

Anonymkode: cc243...dfb

AnonymBruker
Skrevet

en Uåpnet flaske kan selvfølgelig stå hvor som helst. Behøver ikke nødvendigvis å stå i kjøleskapet. Men etter at flasken har blitt åpner, burde den sikkert stå i kjøleskapet. 

men jeg er ganske "alt-spisende" når det kommer til ketchup altså. :nisseblunk: smaker ikke SÅ veldig forskjellige uansett.  

Anonymkode: 9d116...1ae

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...