Gå til innhold

Pride har fått en hel måned dedikert til dem, men fortsatt faller Oslo-paraden på en Juli-dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer med det? Det er aldri nok for dem.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er helt latterlig 

Anonymkode: 2066f...c05

• Liker 19
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke latterlig og det er IKKE NOK! Fordi dere skriver som dere gjør, gnåler som dere gjør, uffameg så fæææælt det er for meg som må se på dette, se på nyhetene om dette, en hel måned PLUSS en ekstra lørdag, og få regnbueflagg trykket opp i ansiktene deres, bla bla bla. Derfor trengs det. Jeg håper virkelig ikke at slike mennesker som dere, som synes det er "for mye" hele tiden, har mennesker i deres familier og vennekrets som kanskje krymper seg under de idiotiske holdningene deres, bare fordi dere ikke tåler at mennesker kan elske hverandre,  uansett legning. 

Anonymkode: f0886...01e

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det er ikke latterlig og det er IKKE NOK! Fordi dere skriver som dere gjør, gnåler som dere gjør, uffameg så fæææælt det er for meg som må se på dette, se på nyhetene om dette, en hel måned PLUSS en ekstra lørdag, og få regnbueflagg trykket opp i ansiktene deres, bla bla bla. Derfor trengs det. Jeg håper virkelig ikke at slike mennesker som dere, som synes det er "for mye" hele tiden, har mennesker i deres familier og vennekrets som kanskje krymper seg under de idiotiske holdningene deres, bare fordi dere ikke tåler at mennesker kan elske hverandre,  uansett legning. 

I en annen tråd her er det helt åpenbart at det handler om langt mer enn å elske hverandre og være.seg selv.....

Anonymkode: 799cd...27c

• Liker 13
  • Hjerte 3
Skrevet

Ja, nei, det er jo helt grusomt med disse homogreiene, eller hva? Også på lørdag i juli da, kan de ikke være homo på ukedagene om vinteren i stedet?

• Liker 15
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

I en annen tråd her er det helt åpenbart at det handler om langt mer enn å elske hverandre og være.seg selv.....

Anonymkode: 799cd...27c

Vel, for meg handler det om å få lov til å elske den man vil. Det må ikke være så komplisert, eller? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (3 minutter siden):

Ja, nei, det er jo helt grusomt med disse homogreiene, eller hva? Også på lørdag i juli da, kan de ikke være homo på ukedagene om vinteren i stedet?

🤦‍♀️

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Jdz skrev (10 minutter siden):

Er alle som "feirer" pride homo?

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt innafor. Feiringen i Oslo avsluttes alltid med paraden. Hadde de tatt den uken før så hadde de avsluttet feiringen med paraden nesten en uke før pride arrangementet var ferdig. Det hadde blitt rart i Oslo. Det blir et par år med parade helt i starten av juli, så er det tilbake til slutten av juni igjen.

Anonymkode: 96353...b97

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Helt innafor. Feiringen i Oslo avsluttes alltid med paraden. Hadde de tatt den uken før så hadde de avsluttet feiringen med paraden nesten en uke før pride arrangementet var ferdig. Det hadde blitt rart i Oslo. Det blir et par år med parade helt i starten av juli, så er det tilbake til slutten av juni igjen.

Anonymkode: 96353...b97

Men det er ikke slutten av Juni, det er Juli

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei å høre om pride ,orker ikke være en del av sirkuset. Det har gått altfor langt. 

Hilsen lesbe!

Anonymkode: 3d60d...d99

• Liker 21
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg må tilføye at det ekstreme fokuset på pride bare gjør folk irriterte,lei og enda mer kritiske enn gamledager da fokuset var paraden.

For meg som "normal" lesbisk så ødelegger pride måneden og regnbue flagg mer for aksept .

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
doomer skrev (51 minutter siden):

Er alle som "feirer" pride homo?

Sannsynligvis ikke. Jeg digger Pride-paraden og jeg er minst 91% heterofil.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

bare fordi dere ikke tåler at mennesker kan elske hverandre,  uansett legning. 

Jeg må si jeg finner det heftig fascinerende å se at enkelte mennesker ikke evner å forstå at det finnes andre meninger. At ikke andre meninger, eller kritikk, er lik hat. Det er en så svart-hvit-tankegang som er helt vanvittig. Verden hadde vært et så mye bedre sted om man bare klarte å se nyanser, og forstå at ikke alle andre mennesker har samme mening og følelser som en selv, og samtidig innse at det ikke betyr verdens undergang.

Med en sånn Pride-logikk kan man jo ikke lenger debattere overvektige, eller uføre, for eksempel, men nei da, det er kun Pride som skal ha særbeskyttelse i samfunnet. 

Kritikk og meninger er ikke lik hat!

Anonymkode: d40cc...666

• Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er lei å høre om pride ,orker ikke være en del av sirkuset. Det har gått altfor langt. 

Hilsen lesbe!

Enig!

Hilsen bi mann.

Anonymkode: 7aea9...04d

• Liker 11
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men… alle disse du skriver til her… de tenkte ikke sånn før pride tok helt over. 99% av dem var likegyldige, «homo, jaja, greit det vel,» men nå er det nok. Selv homofile syns det har tatt litt av.

Visste dere forresten at juni er måneden for menns helse? Hvor ble det av all blesten rundt det? Hvor er kjerkhol nå? 

Anonymkode: bd2f1...384

• Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet
doomer skrev (7 timer siden):

Hva skjer med det? Det er aldri nok for dem.

Faans lei hele pride opplegget men folk får nå styre med sitt. 

hadde vært enklere om folk kunne vært litt mer inkluderende uten å måtte ha alt det pride peset? 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Shhh, det er ikke lov å si høyt at man er lei av hele opplegget for da er man en gjeng med homofobe, rasistiske rotter som er i mot inkludering

Hilsen 100% hetero, med MANGE homofile venner som driter i hva andre elsker, men som synes pride begynner å bli jævlig masete

• Liker 10
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes dere Pride er masete, så er det bare å legge seg i sela for at vi ikke trenger Pride. Dere må dessverre leve med det fram til skeive lever 100% fritt på lik linje med heterofile.

Anonymkode: e4467...8d2

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En dag burde holde. Vi har 17 mai som er en dag. Hvorfor i alle dager skal pride holde på i det uendelige? 

Anonymkode: b2b0e...3a1

• Liker 8
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...