Gå til innhold

Jeg har fått bulk på bilen, er redd for reaksjoner fra mannen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I morgen kveld må jeg fortelle han når jeg kommer hjem med bilen. Vet han vil bli hissig. Har dere noen strategier?

Anonymkode: 47fef...dec

AnonymBruker
Skrevet

Fortell han nå før du kommer hjem så får han frest fra seg før du må se han. 

Anonymkode: e3728...512

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Strategien min er egentlig å unngå samkvem med folk som blir så hissige at jeg gruer meg dager i forveien.

Anonymkode: 3ae12...c26

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare fortell han det nå med en gang, så slipper du å gå og grue deg.

men du: hvorfor blir han så sur pga en bulk på bilen? Det er en materiell ting, som er lett å fikse. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ha en flat jernspade klar, kakk han i hodet når han hisser seg opp.

Anonymkode: 5d1d4...52d

AnonymBruker
Skrevet

Samme har skjedd med meg. Jeg fortalte det via telefon. Han sa da at han hadde tenkt seg om at han måtte slutte å bry seg om slike ting og at uhell skjer 🙏jeg som gruet meg sånn til å fortelle 

Anonymkode: ff35d...12b

AnonymBruker
Skrevet

Sånt skjer, blir han sur for det slik at du faktisk gruer deg til å fortelle han det, da tipper jeg det er flere ting du også kjenner ubehag ved når det gjelder han..?

Anonymkode: 061ec...759

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare få det fikset og betal for det selv så er det ingen som blir sur.

Anonymkode: 32081...0ca

Skrevet

Er nettopp pga sånne ting man forsikrer bilen, så er jo ingen grunn til at han skal bli sur. Da har han i så fall et problem som han bør jobbe med.

Gjest Automagisk
Skrevet
Blåjojo skrev (1 minutt siden):

Er nettopp pga sånne ting man forsikrer bilen, så er jo ingen grunn til at han skal bli sur. Da har han i så fall et problem som han bør jobbe med.

Nå er det vel bare dustehuer som har full kasko uansett hva bilen er verd da ..

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Strategien min er egentlig å unngå samkvem med folk som blir så hissige at jeg gruer meg dager i forveien.

Anonymkode: 3ae12...c26

Huff, samme tenker jeg. Har bulket helt ny bil to ganger, mannen sa ikke noe spesielt.

• Liker 1
Skrevet
Automagisk skrev (1 minutt siden):

Nå er det vel bare dustehuer som har full kasko uansett hva bilen er verd da ..

Sant nok. Men hva er vitsen med å bli grinete? Det er en bil! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Rosa Dartle said:

Huff, samme tenker jeg. Har bulket helt ny bil to ganger, mannen sa ikke noe spesielt.

Oi! Er han sånn som går i supertrange bukser?

Anonymkode: b8fd5...fb2

• Liker 1
Skrevet

Han burde vært mer bekymret om hvordan du har det enn en liten bulk på bilen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oi! Er han sånn som går i supertrange bukser?

Anonymkode: b8fd5...fb2

Feil tråd? Hva har bukser med saken å gjøre?

Jeg har vokst opp med foreldre som klikket for alt. Jeg var veldig redd for å fortelle da jeg hadde bulket bilen hans første gangen det skjedde. Men han sa bare at uhell skjer. Enda han aldri er av typen som ødelegger noe. Hvor produktivt er det å bli sur på noen som ødelegger ting, når det klart er et uhell?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel, min eks lånte min nye bil. Ba han ikke parkere ved en spesiell butikk her da det ukentlig skjer kollisjoner. Han parkerte der og det smalt. Det jeg ble sint over var at han ikke tenkte på skademelding, så takk til en ærlig mann som kjørte inn i bilen. 

Anonymkode: b5868...a0b

AnonymBruker
Skrevet

Ta straffen din og snu det andre kinnet til

Anonymkode: 27e2e...ad6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg, TS. Jeg kunne grue meg kjempemye for å fortelle om uhell. Av og til bare smilte han og sa at uhell kan skje. Andre ganger kunne han bli rasende fordi middagen var ferdig fort nok (jeg ville glede han med hjemmelaget lasagne). Da blir det til at man gruer seg for alt uansett om det er stort eller smått.

Håper det gikk bra med deg TS når du fortalte, eller han fant ut. Tenk over om du er lykkelig i dette forholdet, eller om du daglig går rundt med klump i magen 😥

Anonymkode: 5e165...257

Gjest Automagisk
Skrevet
Blåjojo skrev (1 time siden):

Sant nok. Men hva er vitsen med å bli grinete? Det er en bil! 

Og det har du helt rett i..bulken blir ikke borte uansett hvor sur gubben blir... 

AnonymBruker
Skrevet

Vel, du gjorde det ikke med vilje, og det er en helt uviktig materiell ting.

Forstår det med å synes det kan være ekkelt å si, men det å grue seg sånn i flere dager før i den grad at du må opprette en tråd om det- det tenker jeg kanskje er mer urovekkende enn selve bulken.

Anyways, ville fortalt det nå med en gang. Både for din egen grublings del, og for at han, dersom han blir potte sur, kan få være sur i fred. 

Anonymkode: 8c459...399

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...