Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har klart å igjen begynne å stole på en partner etter at vedkommende en/flere ganger har brutt tilliten din?

Er i en komplisert situasjon hvor jeg virkelig ønsker å kunne stole på vedkommende, men foreløpig virker det helt umulig... er det håp, eller bedre å innse at det aldri kommer til å bli bedre?

Håper på noen kloke ord ;)

Anonymkode: ccbc2...7ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Én gang, ja. Flere ganger? Nei. 

Anonymkode: d5d58...448

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nja. Upålitelighet, uansvarlighet, impulsstyrthet, manglende empati mv. er jo personlighetssstrekk som normalt ikke endrer seg noe særlig. Ett enkeltstående, unnskyldelig feiltrinn er noe annet.

Anonymkode: 77313...e26

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei når tilliten er brutt er løpet kjørt bare bortkastet strev og smerte å forsøke å reparere for det blir aldri bra nok igjen 

Anonymkode: f6869...c3a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørs vel litt hva det gjelder?

Anonymkode: c769d...b91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs som a andre skriver hva som er årsaken til problemet. Utroskap kan være veldig vanskelig å tilgi eller overleve som par, men kan være mulig avhengig av situasjon og personlighet til "den fornærmede " og vilje og evne til å sette strek og gå videre sammen. Gjenntatte tilfeller blir nærmest umulig å leve med etterpå som par...  Anbafaler selvfølgelig å holde seg langt unna utroskap. Bedre og sunnere for alle å gjøre det slutt og så finne seg en ny..  etterpå

M46

Anonymkode: c41ad...147

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Takler at folk trør i salaten, forteller og beklager, men folk som juger for meg: Dem er jeg bare ferdig med.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre ja.

Anonymkode: eb11d...148

• Liker 1
Skrevet

Ikke faen, da stikker jeg

AnonymBruker
Skrevet

Skjedde det én gang og så oppdaget du det, og så skjedde det flere ganger etter at han lovet å slutte?

Eller skjedde det mange ganger, og så oppdaget du det, og da "angret" han det plutselig, og lovet å slutte?

Normale folk med god moral. Hvis de gjør noe galt en gang, så angrer de før det blir oppdaget, og så forteller de det selv (med mindre de er livredd for å miste deg). Da er det en sjans for at det ikke skjer igjen.

Anonymkode: 6fdcd...ed6

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...