Gå til innhold

Alle snakker kun om ulemper ved å være mindre pen kvinne. Men det er også mange fordeler!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2023 den 22.48):

Tull, det er ingen kvinner som ikke finner kjærligheten om det er det de ønsker. Det er kun menn som kan ha for uattraktivt utseende for å få kjæreste

Anonymkode: 60a3c...824

Jeg er kvinne, og har slitt hele livet med å finne kjærligheten. Kjæreste kunne jeg fått flere ganger om jeg vil, men kjærligheten, hvor begge ser på den andre som den rette, er veldig vanskelig å finne. Er helt midt på treet utseendemessig, har god utdanning, god og interessant jobb, gode venner, og livet på stell. 

Anonymkode: b0285...863

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2023 den 12.22):

Mye handler om selvtillit. Mindre pene damer med selvtillit og humor er mye mer attrakttive enn pene damer damer uten selvtillit.

Anonymkode: ba886...004

Så absolutt enig. Det finnes en hel haug pene damer der ute, men det er veldig lite nyttig, når halv av dem er absolutt uten humor og ta seg selv altfor seriøs ( = noe som jeg synes er absolutt frarådende ) og halv av dem oppfører seg som "luremus" for å bekrefte sin uimotståelighet. 

Anonymkode: d4167...a43

AnonymBruker
Skrevet
On 7/1/2023 at 4:24 AM, AnonymBruker said:

Se rundt deg. Grisestygge menn får seg dame 

Anonymkode: 4c80e...f81

Jeg ser mange feite bamsemenn som er grove i trynet som har dame ja, om det er det du tenker på. Men det er lave, tynne menn med et barnslig / nerdete ansikt som ikke har mulighet til å få dame.

On 7/1/2023 at 4:29 AM, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne, og har slitt hele livet med å finne kjærligheten. Kjæreste kunne jeg fått flere ganger om jeg vil

Det er jo akkurat dette som er forskjellen, uattraktive menn har ikke denne muligheten. De får aldri så mye som prøve

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man vite at man er mindre pen? Jeg aaaaner ikke hvor pen eller ikke-pen jeg er. Det er jo helt umulig å vurdere seg selv objektivt.

Anonymkode: f72e0...75e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg ser mange feite bamsemenn som er grove i trynet som har dame ja, om det er det du tenker på. Men det er lave, tynne menn med et barnslig / nerdete ansikt som ikke har mulighet til å få dame.

Det er jo akkurat dette som er forskjellen, uattraktive menn har ikke denne muligheten. De får aldri så mye som prøve

Det er ikke alle uattraktive kvinner som har muligheten heller. 

Anonymkode: 05c91...270

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror aldri i livet at fordelene/silver linings ved å være stygg veier opp for ulempene. Pene folk lever livet på easy mode.

Anonymkode: 58cb2...4a5

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...