AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #1 Skrevet 29. juni 2023 Jeg syns alt er polyuretan kunstig skinn i dag, til og med fra dyrere merker kjent for å ha kvalitet. Tommy Hilfiger, Calvin Klein og Lauren Ralph Lauren. Er det blitt sånn pga dyrevernhensyn og den nye normalen man må akseptere eller er det sånn at man må opp i femsifrede beløp for å finne seg en pen skinnveske? Anonymkode: e6a2f...d5d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #2 Skrevet 29. juni 2023 De fleste vesker lages vel av skinnet på dyr der kjøttet blir spist, så dyrevern er neppe årsaken. Tror heller grunnen er at plast er billigere, så da tjener de mer per veske. Anonymkode: 7284b...4d9 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #3 Skrevet 29. juni 2023 Dyrevern er nok noe av årsaken Anonymkode: a86ce...901
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #4 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dyrevern er nok noe av årsaken Anonymkode: a86ce...901 Men er min oppfatning riktig at gode merker har byttet ut skinn til fordel for kunstskinn og at det er så vanskelig å få tak i skinnvesker nå så vi må like gjerne vende oss til at kunstskinn er det man skal bruke? Anonymkode: e6a2f...d5d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #5 Skrevet 29. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Men er min oppfatning riktig at gode merker har byttet ut skinn til fordel for kunstskinn og at det er så vanskelig å få tak i skinnvesker nå så vi må like gjerne vende oss til at kunstskinn er det man skal bruke? Anonymkode: e6a2f...d5d Nei det er ikke min oppfatning Anonymkode: a86ce...901
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå