saras Skrevet 29. juni 2023 #1 Skrevet 29. juni 2023 Hei, jeg lurer på om det er noen som har fått synlige blodårer på puppene av progesteronstøtte? Puppene er også vonde, og det har jeg skjønt er vanlig, men har aldri lest om noen som får disse synlige blodårene av det? Jeg skulle gjerne tatt en test, og det har jeg forsåvidt gjort også. Men den kan jeg ikke stole på, siden jeg satt Ovitrelle for 8 dager.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #2 Skrevet 29. juni 2023 Jeg har aldri fått bivirkninger av progresteronstøtte 😊 Anonymkode: b003e...72b 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #3 Skrevet 29. juni 2023 Jeg har heller ikke fått slike bivirkninger av progresteronstøtte, men fikk flere bivirkninger av Ovitrelle. Lykke til! Anonymkode: 85b06...28e 1
Helene90 Skrevet 30. juni 2023 #4 Skrevet 30. juni 2023 saras skrev (14 timer siden): Hei, jeg lurer på om det er noen som har fått synlige blodårer på puppene av progesteronstøtte? Puppene er også vonde, og det har jeg skjønt er vanlig, men har aldri lest om noen som får disse synlige blodårene av det? Jeg skulle gjerne tatt en test, og det har jeg forsåvidt gjort også. Men den kan jeg ikke stole på, siden jeg satt Ovitrelle for 8 dager. På Lutinus har jeg ikke hatt noen bivirkninger, men nå med Cyclogest har jeg hatt ekstremt ømme bryst og svie der nede.. Var sikker på jeg hadde UVI, men nei, legen mente det bare var pga Cyclogest. Så kan være dine blodårer ligger lengre ute og derfor blir mer synlig? Eller at du er gravid 🤞🏻 1
saras Skrevet 30. juni 2023 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2023 Takk for svar! Håper selvsagt at jeg er gravid, men er redd for at jeg bare skal bli «lurt» av progesteronstøtten. Jeg tar dem som stikkpiller, om det skulle ha noe å si? Fra og med i natt, fikk jeg også murringer. Det kan selvfølgelig være medisinen, men er ikke det litt rart, om disse kommer én hel uke etter oppstart av utrogestan? Jeg er 7-8 dpo.
Sofakona Skrevet 30. juni 2023 #6 Skrevet 30. juni 2023 Progreston gir deg jo samme symptomer som graviditet. Og 7-8 dpo er nok litt for tidlig å få gravid symptomer 1
saras Skrevet 30. juni 2023 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2023 Sofakona skrev (2 minutter siden): Progreston gir deg jo samme symptomer som graviditet. Og 7-8 dpo er nok litt for tidlig å få gravid symptomer Ja det var det jeg lurte på. Om det virkelig gjelder alle symptomer, eller bare de «vanlige» som ømme pupper. Testet fortsatt svakt positivt i dag (likt som for to dager siden), men det har bare gått 9 dager siden jeg satt ovitrelle, så kan ikke stole på det.
Helene90 Skrevet 30. juni 2023 #8 Skrevet 30. juni 2023 saras skrev (1 time siden): Takk for svar! Håper selvsagt at jeg er gravid, men er redd for at jeg bare skal bli «lurt» av progesteronstøtten. Jeg tar dem som stikkpiller, om det skulle ha noe å si? Fra og med i natt, fikk jeg også murringer. Det kan selvfølgelig være medisinen, men er ikke det litt rart, om disse kommer én hel uke etter oppstart av utrogestan? Jeg er 7-8 dpo. Bivirkningene kan komme til litt varierende tid etter som hormon nivået stiger.. Er det som er så kjedelig med progesteron støtte, man tviler på alt hele tiden, fordi det kan være pga dem, pga graviditet, pga ventende mens.. Man blir rett og slett litt tullerusk av hele greia 😉
saras Skrevet 2. juli 2023 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2023 Fortsatt ikke blendahvit test 11 dager etter eggløsningssprøyten (5000 enheter). Er det noen som har erfaring med at disse slår ut lengre enn 10 dager? Jeg brukte tidligstest, men ikke morgenurin, siden jeg ikke var sikker på om jeg skulle teste i dag eller bare drite i det og vente litt lengre 🙈 er ikke mer enn 9/10 dpo heller.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #10 Skrevet 2. juli 2023 saras skrev (30 minutter siden): Fortsatt ikke blendahvit test 11 dager etter eggløsningssprøyten (5000 enheter). Er det noen som har erfaring med at disse slår ut lengre enn 10 dager? Jeg brukte tidligstest, men ikke morgenurin, siden jeg ikke var sikker på om jeg skulle teste i dag eller bare drite i det og vente litt lengre 🙈 er ikke mer enn 9/10 dpo heller. Min har sittet i opp til 14 dager på det lengste 😬 Anonymkode: b003e...72b
saras Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #11 Skrevet 3. juli 2023 Blenda test for første gang i dag på formiddagen, hele 12 dager etter ovitrelle. Da vet jeg i hvert fall at det tar lang tid hos meg å bli kvitt HCGen. Siden jeg allerede er 10dpo i dag, er det kanskje ikke så sannsynlig at den blir positiv igjen denne ppen heller mer. Men tester i morgen én gang til, og da på morgenurin. Hvis den er negativ da også, tenker jeg at det må være greit å slutte på progesteron?
Lorieen Skrevet 3. juli 2023 #12 Skrevet 3. juli 2023 saras skrev (1 minutt siden): Blenda test for første gang i dag på formiddagen, hele 12 dager etter ovitrelle. Da vet jeg i hvert fall at det tar lang tid hos meg å bli kvitt HCGen. Siden jeg allerede er 10dpo i dag, er det kanskje ikke så sannsynlig at den blir positiv igjen denne ppen heller mer. Men tester i morgen én gang til, og da på morgenurin. Hvis den er negativ da også, tenker jeg at det må være greit å slutte på progesteron? Du skal ikke slutte før legen sier at du skal slutte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå