AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #1 Skrevet 29. juni 2023 Det er en på jobben min som er vikar hos vår butikk i sommer, jobber vanligvis på en annen butikk av samme kjede litt lengre bort. Jeg klarer ikke å få han ut av hodet, jeg tenker bare jeg har lyst å få han til sengs, jeg burde ikke tenke slik. Det er 25 år aldersforskjell minst! Og tror ikke han ser meg på samme måte. Blir bare så jævlig opphisset! Anonymkode: ff77a...513
feliek54 Skrevet 30. juni 2023 #2 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er en på jobben min som er vikar hos vår butikk i sommer, jobber vanligvis på en annen butikk av samme kjede litt lengre bort. Jeg klarer ikke å få han ut av hodet, jeg tenker bare jeg har lyst å få han til sengs, jeg burde ikke tenke slik. Det er 25 år aldersforskjell minst! Og tror ikke han ser meg på samme måte. Blir bare så jævlig opphisset! Anonymkode: ff77a...513 Snakker du kun om sex og ikke noe forhold så ser jeg ikke noe negativt i dere om dere begge er 100% med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå