AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #1 Skrevet 29. juni 2023 Jeg bare lurer på om noen her inne har erfaring med å amme etter at man har hatt nippelpiercing? Tok ut mine for 6+ år siden, og de har grodd, men tidvis samles det en del talg i arrene/hullene, som beg kan klemme ut. Det kommer ikke annen væske/blod. Flere som har opplevd dette? Hva gjorde dere? Har det noe å si for ammingen? Anonymkode: c0667...11e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #2 Skrevet 29. juni 2023 Ingen erfaring med piercing, men melk tyter jo ut fra hele brystknoppen. Det blir neppe store forskjellen. Anonymkode: a45dc...d05
Teardrop Skrevet 2. juli 2023 #3 Skrevet 2. juli 2023 Hatt piercing i samme nippel 2 ganger. Er noen år siden jeg tok den ut. Men nå som jeg ammer kommer det faktisk melk ut av hullene. Ingen problem med amming.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Skrevet 3. juli 2023 Jeg hadde piercing i nipplene som jeg tok ut når jeg ble gravid, det gikk veldig bra med amming og jeg ammet barnet mitt lenge helt uten problemer 😊 Anonymkode: 69f13...50d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #5 Skrevet 4. juli 2023 Det går som regel helt fint å amme, men det som kan skje er at melken renner på en annen måte grunnet hullene. Dette kan bli problematisk for barnet, eller det kan gå helt fint. Om du bare har hatt piercing i den ene brystvorten så vil kanskje barnet merke forskjell og favorisere den andre puppen. Dette skjedde med meg med to barn, mens tredjemann diet fra begge uten problemer Anonymkode: 9f6d3...e47
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #6 Skrevet 4. juli 2023 Jeg hadde piercing i begge mine, hvor en ene stadig ble betent de første to årene til den fikk en god behandling. Hadde den i i 6 år til før jeg ble gravid, tok de ut litt før termin. Hadde aldri noe problem med amming. Jeg trodde den "plagsomme siden" kom til å skape problemer, men nei 😊 Anonymkode: 5bda7...94d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå