Gå til innhold

Jeg klarer rett og slett ikke å velge, hva feiler det meg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet to stykker og fått god kjemi med begge, men jeg klarer ikke å velge hvem jeg vil ha!

Når jeg tror jeg har bestemt meg, så endrer jeg plutselig oppfatning og vil ha den andre. Når jeg er hos den ene , savner jeg den andre og omvendt. Hva faen skal jeg gjøre?

Klarer jo ikke å bestemme meg!

Klarer ikke å la begge gå heller. Kan man ha følelser for to stykker? Flere som har hatt dette og hva gjorde dere?

Anonymkode: c40e5...fa9

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er enkelt. Sliter du med å velge, liker du ingen av dem godt nok. La begge gå til en som lar dem være den eneste ene. Det fortjener alle. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Vet de om hverandre?

Anonymkode: b0105...2bc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vet de om hverandre?

Anonymkode: b0105...2bc

Ja

Skrevet

om dette er menn og de vet om hverandre, dropp begge. menn som tåler at dama har fokus på andre, er ikke noe å samle på.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Agaton said:

om dette er menn og de vet om hverandre, dropp begge. menn som tåler at dama har fokus på andre, er ikke noe å samle på.

Dette. Hva slags mann med selvrespekt finner seg i slikt tull? 

Anonymkode: e9c9a...4fc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Agaton skrev (1 minutt siden):

De kjemper om meg og vil ha meg begge og jeg står her og er forvirret. Så da er det noe feil med menn som vil kjempe for det de vil ha? Det synes ikke jeg. Hadde en av dem gitt opp, hadde jeg nok valgt den som ikke gjorde det. Men nå vil begge ha meg og jeg sliter så med å velge fordi begge har noe jeg vil ha. Blir så overgitt over meg selv .

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

De kjemper om meg og vil ha meg begge og jeg står her og er forvirret. Så da er det noe feil med menn som vil kjempe for det de vil ha? Det synes ikke jeg. Hadde en av dem gitt opp, hadde jeg nok valgt den som ikke gjorde det. Men nå vil begge ha meg og jeg sliter så med å velge fordi begge har noe jeg vil ha. Blir så overgitt over meg selv .

Jeg forstår dette. Og jeg mener allikevel at du bør droppe begge. Grunnen er at de aksepterer å ikke være nr 1.  Det er taperadferd. Og denne adferden vil komme frem senere. Dersom en av dem hadde sagt "hey, skjønner du er forvirret. Men jeg skal gjøre valget enkelt for deg og gå, siden JEG er den beste. Og om ikke du ser dette, tenker jeg det er best at du velger han andre fyren. Ciao!" - så burde du valgt ham. Dersom han hadde fortsatt vært interessert, da. Jeg hadde ikke vært det.

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Velg den siste. For hadde du likt den første godt nok så hadde du ikke begynt å date nr 2.

Anonymkode: c4028...d40

• Nyttig 1
Skrevet
Agaton skrev (6 minutter siden):

Jeg forstår dette. Og jeg mener allikevel at du bør droppe begge. Grunnen er at de aksepterer å ikke være nr 1.  Det er taperadferd. Og denne adferden vil komme frem senere. Dersom en av dem hadde sagt "hey, skjønner du er forvirret. Men jeg skal gjøre valget enkelt for deg og gå, siden JEG er den beste. Og om ikke du ser dette, tenker jeg det er best at du velger han andre fyren. Ciao!" - så burde du valgt ham. Dersom han hadde fortsatt vært interessert, da. Jeg hadde ikke vært det.

Er det ikke konkurranseinnstinkt? Vil det ikke være mer taperadferd å bare gi opp fordi en ikke kommer til å vinne?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (28 minutter siden):

Dette er enkelt. Sliter du med å velge, liker du ingen av dem godt nok. La begge gå til en som lar dem være den eneste ene. Det fortjener alle. 

Dette. Kan du ikke velge mellom personer så er det ikke personene du ikke klarer å velge, men du klarer ikke å velge den som fyller dine behov mest. Hadde ts sett de som personer og ikke hvem hun føler seg best med der og da så hadde det vært noe annet  

Anonymkode: cc1f3...f14

• Liker 3
Skrevet
Just now, Flintis said:

Er det ikke konkurranseinnstinkt? Vil det ikke være mer taperadferd å bare gi opp fordi en ikke kommer til å vinne?

Tja. Om man går rundt og tenker at man ikke fortjener bedre, så kanskje. Men kanskje jeg er farget av at det er et seriøst netto underskudd på slike som meg der ute. En dame som har et øye til en annen, er automatisk ute av mine bøker. Men det fine da, er at det er mange å velge mellom. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres rart ut at du savner den ene når du er hos den andre og omvendt. Det ville gitt mer mening at du likte den best som du var hos der og da, ikke motsatt. Virker ikke som om du egentlig liker noen av dem godt nok til å starte på noe mer alvorlig.

Anonymkode: 59160...595

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Agaton skrev (2 minutter siden):

Tja. Om man går rundt og tenker at man ikke fortjener bedre, så kanskje. Men kanskje jeg er farget av at det er et seriøst netto underskudd på slike som meg der ute. En dame som har et øye til en annen, er automatisk ute av mine bøker. Men det fine da, er at det er mange å velge mellom. 

Du må selvfølgelig ta henne med storm, så hun ikke lider valgets kval slik som trådstartet gjør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ha sex, den som er best kjemi med går du for. Ferdig, ikke mere dill dall.

Anonymkode: 0e67f...f51

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Just now, Flintis said:

Du må selvfølgelig ta henne med storm, så hun ikke lider valgets kval slik som trådstartet gjør.

Sant. De har rett og slett ikke levert. Ergo bør hun droppe begge.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Agaton said:

Sant. De har rett og slett ikke levert. Ergo bør hun droppe begge.

🤦‍♀️

Anonymkode: 37b1c...14d

AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (3 timer siden):

Tenker det samme som deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem kunne forutsett at det var dumt å date flere seriøst samtidig?

Anonymkode: d63ce...c10

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du tenkt på at det faktisk kan være ok å beholde begge?  

Hvem sier at du må velge en?

De mennene vet om hverandre og virker ok med at de må dele deg?

Har du vurdert å være polyamorøs  ?

Anonymkode: 92206...4f5

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...