AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #1 Skrevet 29. juni 2023 Er det fint med kjole eller tunika med tights under? De kjolene jeg har er for korte til å ikke ha noe tights under. Ekkelt hvis det blåser oppover. Anonymkode: 1e6c6...7fe
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #2 Skrevet 29. juni 2023 nei. Kjøp noen kjoler som er litt lenger heller. Anonymkode: 1ae75...738 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #3 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det fint med kjole eller tunika med tights under? De kjolene jeg har er for korte til å ikke ha noe tights under. Ekkelt hvis det blåser oppover. Anonymkode: 1e6c6...7fe Ja, klart det Anonymkode: 0c716...6a2 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 29. juni 2023 #4 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det fint med kjole eller tunika med tights under? De kjolene jeg har er for korte til å ikke ha noe tights under. Ekkelt hvis det blåser oppover. Anonymkode: 1e6c6...7fe Synes strømpebukse er bedre. Eller ha kort sykkelshorts (kortere enn kjolen) i tilfelle det blåser. 4
Helene Skrevet 29. juni 2023 #5 Skrevet 29. juni 2023 Jeg bruker gammeldagse «mammalukker». Dvs lange underbukser, eller korte sykkelshorts under korte kjoler. Var nettop i et selskap hvor jeg hadde på meg ny (kjøpt brukt kjole), hadde ikke brukt kjolen før. Dette bar på reise. Hadde med lange underbukser, men så straks at kjolen var for tynn likevel. Da måtte jeg ringe min mamma, har du et underskjørt å låne meg? Uten dette underskjørtet hadde jeg følt meg naken. Så lite skal det til. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #6 Skrevet 29. juni 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Er det fint med kjole eller tunika med tights under? De kjolene jeg har er for korte til å ikke ha noe tights under. Ekkelt hvis det blåser oppover. Anonymkode: 1e6c6...7fe Nei det er grusomt Anonymkode: 2229d...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #7 Skrevet 29. juni 2023 Jeg syns ikke det er fint med tights under kjole. Men sjelden det blåser så mye her at det er noe problem. Anonymkode: 41b2e...b50 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #8 Skrevet 29. juni 2023 Nei kjøp lenger kjoler eller bruk kort sykkelshorts under (hvor kanten på shortsen ikke er lenger enn kanten på kjolen) Anonymkode: f15b6...dc8 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #9 Skrevet 30. juni 2023 Ser bedre ut med strømpebukse under enn tights som stopper på anklene. Anonymkode: 73ee7...b5d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #10 Skrevet 30. juni 2023 Nei, det ser ikke bra ut om du bruker typ capri/knelang som vises under kjolen. Enten må det gå helt ned til føttene, som i strømpebukse/hel-lengde tights, eller så må det ikke synes. Jeg bruker sykkelshorts under kjoler i tilfelle vind (her ER det et reellt problem..). Anonymkode: 5ff36...4c5 1
Gjest Albbas Skrevet 30. juni 2023 #11 Skrevet 30. juni 2023 Er kjolen veldig kort hjelper det ikke med sykkelshorts heller, ser ikke helt bra ut hver gang man bøyer seg litt. 😂 Men er kjolen bare litt for kort funker sykkelshorts. Så kommer det litt an på anledning. Jeg har noen veldig korte omslagskjoler som jeg våger å bruke med litt lang shorts under hvis jeg skal på stranda eller en annen plass der kjolen egentlig bare er bekledning til og fra.
Mardina Skrevet 30. juni 2023 #12 Skrevet 30. juni 2023 Bruk det du føler deg komfortabel i 😊 På sommeren liker jeg å bruke capri under tunika eller kjole. Jeg er ikke komfortabel med å gå i bare truse under kjoler. Om folk synes det er stygt det jeg har på meg, så bryr jeg meg ingenting om det. Jeg kler meg i det JEG synes er fint og komfortabelt. Jeg er ikke ute etter andre sin "godkjenning" 😊 2
Andro Skrevet 30. juni 2023 #13 Skrevet 30. juni 2023 Bruker sånne tights som dekker kneet, når jeg er på jobb. Ikke behagelig med kontorstol og naken knehase. Tar den av når jeg går hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå