AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #1 Skrevet 29. juni 2023 Jeg vet ikke om jeg er helt rar eller om dette er vanlig. En i familien fortalte en gang om at hun skulle ut å fly en gang på 70 tallet da hun var barn. Hun hadde kledd seg i hvitt. På flyet ble hun dårlig og spydde over hele seg selv og setet hun satt i. Så drev jeg og leste om 70 talls mote og hvitt var vist også en moderne farge da, men hvitt er vel alltid moderne... Men da jeg leste om at det var moderne på 70 tallet fikk jeg litt ubehag og tenkte bare på hun som hadde spydd ned de hvite klærne sine. Er det flere som er sånn? Eller er jeg helt rar? Er dette vanlig? Anonymkode: 55602...6d2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #2 Skrevet 29. juni 2023 Ja, jeg er nok ikke normal. Anonymkode: 55602...6d2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #3 Skrevet 29. juni 2023 Jeg kan få litt av det samme, tror det ikke er så unormalt 😊 kan ofte tenke tilbake på ting, som en følelse, et spesielt vær, etc og få ubehag pga tanker og følelser som henger sammen. Anonymkode: 33708...cc8 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #5 Skrevet 30. juni 2023 Ja. Jeg har skikkelig aversjon mot skotskruter og burgunderfargede lenestoler og diverse. Alt stammer fra en forferdelig grusom kveld jeg opplevde som barn. Anonymkode: f75d3...23c 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #6 Skrevet 30. juni 2023 Hm, ja, det er vanlig å forbinde alle sannseinntrykk som farger med egne ubehagelige opplevelser. Men dette opplevde jo ikke du direkte, så her strekker du fantasien litt vel langt. Anonymkode: a7bed...4d5 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #7 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hm, ja, det er vanlig å forbinde alle sannseinntrykk som farger med egne ubehagelige opplevelser. Men dette opplevde jo ikke du direkte, så her strekker du fantasien litt vel langt. Anonymkode: a7bed...4d5 Joa, men likevel fikk jeg ubehag. Selv om det ikke var meg som opplevde det. Anonymkode: 55602...6d2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #8 Skrevet 1. juli 2023 19 hours ago, AnonymBruker said: Hm, ja, det er vanlig å forbinde alle sannseinntrykk som farger med egne ubehagelige opplevelser. Men dette opplevde jo ikke du direkte, så her strekker du fantasien litt vel langt. Anonymkode: a7bed...4d5 Ikke nødvendigvis. Jeg leste om en forferdelig cartel-video hvor de gjorde helt grusomme ting mot en ung gutt mens sangen Funky Town i bakgrunnen. Blir uvel av sangen nå, selv om jeg aldri har sett filmen. Anonymkode: 33708...cc8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå