AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #1 Skrevet 29. juni 2023 Hvis man møter noen over tid, uten at man dater, og man kjenner man blir betatt. Ofte føler man jo, eller leser tegn på at den andre er betatt tilbake(uten at det er tilfelle). Men kan man merke en gjensidig tiltrekking, eller er det ene og alene kun noe man tror nettopp fordi man legger for mye i det, fordi man håper? Anonymkode: 689f6...256 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #2 Skrevet 29. juni 2023 Jeg mener det. Men nå er jeg veldig åpen og intuitiv av meg. Jeg og han jeg dater har snakket litt om at vi "kjenner hverandre på kroppen " når vi er fra hverandre. Jeg kaller det energi og connection, han kaller det følelser. Jeg har det slik med nære venner også. Kjenner en vibrasjon i kroppen om noe er bra eller dårlig. Anonymkode: a2623...c9f 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #3 Skrevet 29. juni 2023 Både ja og nei. Noen ganger er det gjensidig andre ganger er det i sitt hode Anonymkode: b13b9...cb6 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #4 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg mener det. Men nå er jeg veldig åpen og intuitiv av meg. Jeg og han jeg dater har snakket litt om at vi "kjenner hverandre på kroppen " når vi er fra hverandre. Jeg kaller det energi og connection, han kaller det følelser. Jeg har det slik med nære venner også. Kjenner en vibrasjon i kroppen om noe er bra eller dårlig. Anonymkode: a2623...c9f Spørsmålet var til folk som ikke dater den de er interessert i. Selvsagt har dere en interesse for hverandre når dere har vært på flere dates. Anonymkode: e582c...4ff 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #5 Skrevet 29. juni 2023 Tror det er lett å mistolke når man er betatt selv og jeg tror mange ikke legger så mye i den energien og ser det som ubetydelig seksuell tiltrekning. Men jeg merker i alle fall når det oppstår tiltrekning også mellom andre. Syns ofte det kan være litt ubehagelig å kjenne på intens seksuell energi fra to andre mennesker. Føles rett og slett litt for intimt selv om det er i helt dagligdagse situasjoner. Anonymkode: b0bb7...09a 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #6 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Spørsmålet var til folk som ikke dater den de er interessert i. Selvsagt har dere en interesse for hverandre når dere har vært på flere dates. Anonymkode: e582c...4ff Beklager. Anonymkode: a2623...c9f
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #7 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man møter noen over tid, uten at man dater, og man kjenner man blir betatt. Ofte føler man jo, eller leser tegn på at den andre er betatt tilbake(uten at det er tilfelle). Men kan man merke en gjensidig tiltrekking, eller er det ene og alene kun noe man tror nettopp fordi man legger for mye i det, fordi man håper? Anonymkode: 689f6...256 Begge deler. Noen ganger gjensidig, andre ganger ensidig, men man overtolker i egen favør. Anonymkode: 165fd...e34 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå