Gå til innhold

Red Dragon

Catus

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har sett denne nye filmen om Hannibal Lecter? Jeg så den ikveld. Og grøss...for en bra film! Jeg ble vettskremt, jeg... Men det skal da ikke så mye til, heller... :roll:

Jeg likte veldig godt "Nattsvermeren", og den er nok fortsatt den beste av dem. "Hannibal" var veldig skuffende. Ikke spennende i det hele tatt; bare kvalm. "Red Dragon" var faktisk (og overraskende nok) en veldig god film. Den ligner litt på Nattsvermeren i stilen, kanskje litt mer intens spennende. Egentlig er jeg litt for pysete når det gjelder skremmende filmer, og hadde jeg visst hva jeg gikk til, så hadde jeg kanskje latt vær å se den. Men nå er jeg glad for at jeg ikke visste noe. For dette var bra! Alle skuespillerne gjorde en flott jobb, og det blir aldri kjedelig! Jeg satt som på nåler gjennom hele!

Så jeg kan trygt anbefale denne; en spennende psykologisk thriller! :D

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så den i går sammen med Kid-a... Og det er ikke bare, bare å se thrillere sammen med henne! Tror nok godeste Kidden ble litt redd, ja.

Må innrømme at jeg skvatt en del selv også. (Men mest av at Kidden skvatt.) Syns en del av flashene var veldig intense, særlig med den musikken de brukte.

Enig med deg Bippe om at Hannibal var en heller skuffende film. Mer ekkel den, ja. Nattsvermeren er selvfølgelig en favoritt, og Red Dragon klarer nok ikke å overgå den. Men for all del - ikke verst til å være en tredje film om samme person.

Likte den kjempegodt, og gikk ut av salen med en ekkel og støl følelse i magen. Filmen viste dessuten den psykologiske delene veldig godt. Det er som regel en grunn til at folk gjør som de gjør, selv om det er syke ting.

Fikk litt sympati også, jeg...

Uansett! Veldig bra film - anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...