Gjest kruspersilletaco Skrevet 29. juni 2023 #1 Del Skrevet 29. juni 2023 Noen som kan anbefale en god leave-in-hårkur? Har litt tørt, og frizzy hår. Bruker av og til en hårkur som skal skylles ut, men har ikke alltid tid til å vente så lenge.. (småbarnsmor..) Kom på at det kanskje finnes en god som jeg kan ta i etter dusj Tips tas gledelig imot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #2 Del Skrevet 29. juni 2023 Er nok mye mer vanlig med leave in conditioner enn hårkur, men her er noen gode for alle hårtyper: https://www.kicks.no/redken/har/profesjonell-harpleie/harkur/redken-acidic-bonding-concentrate-leave-in-treatment?gclid=Cj0KCQjw1_SkBhDwARIsANbGpFuGz1-cxX-2_Qcb6Py-v4goEWUPxbmTKkehooX9DCCeQ2vNIjZftGoaAr5IEALw_wcB https://www.kicks.no/olaplex/har/profesjonell-harpleie/harkur/no.6-bond-smoother-100-ml?gclid=Cj0KCQjw1_SkBhDwARIsANbGpFvE8LCabvJCZyzvoTSvOPFSQIufNcx1GC8UDCrG4e6Yxma3B4N5G1UaAgEPEALw_wcB https://www.blivakker.no/product/3246204?utm_campaign=pmax_all_products&gclid=Cj0KCQjw1_SkBhDwARIsANbGpFtBpiJzdqev9dvMaM7Kj46CULpkn4xOrB3Bq0amcFhwPUk7UZVI6UUaAkG1EALw_wcB Anonymkode: bcf96...85f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #3 Del Skrevet 29. juni 2023 K18! Drita dyr, men det er nok den aller beste leave-in hårkuren jeg noensinne har vært borti. Anonymkode: d1bc0...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #4 Del Skrevet 29. juni 2023 kruspersilletaco skrev (2 timer siden): Noen som kan anbefale en god leave-in-hårkur? Har litt tørt, og frizzy hår. Bruker av og til en hårkur som skal skylles ut, men har ikke alltid tid til å vente så lenge.. (småbarnsmor..) Kom på at det kanskje finnes en god som jeg kan ta i etter dusj Tips tas gledelig imot Er det så vanskelig. Bøy deg så hue kommer inn i dusjen. Vask bare håret. Deretter tar du i kur. La den virke mens du gjør andre ting. Så går du inn i dusjen. Spyler ut kuren mens du tar dusjen. Hjelpes altså. Snakk om og gjøre ting vanskeligere enn de er. Anonymkode: 3adca...a9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #5 Del Skrevet 30. juni 2023 Tørt og frizzy som i egentlig krøllete, men blir frizzy pga feil produkter? I så i fall har jeg god erfaring med Matas sin Curly leave-in hair mask. Anonymkode: d807c...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #6 Del Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det så vanskelig. Bøy deg så hue kommer inn i dusjen. Vask bare håret. Deretter tar du i kur. La den virke mens du gjør andre ting. Så går du inn i dusjen. Spyler ut kuren mens du tar dusjen. Hjelpes altså. Snakk om og gjøre ting vanskeligere enn de er. Anonymkode: 3adca...a9d Ooog det du skriver tar mye lengre tid enn bare en vanlig hårvask. OG krever at man altså går rundt med en håndkleturban på hodet, mens du skal ta deg av småbarn som gjør alt de kan for å rive den av. Anonymkode: 7d26d...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #7 Del Skrevet 30. juni 2023 Hva slags type hår har du? Porøsitet, fint eller grovt, osv? Jeg liker Garnier Hair Food-maskene som leave in-kur. Jeg har veldig fint hår, med lav porøsitet, og bølger. Banan-versjonen ble for tung for meg, den la seg som klissete lag utenpå håret, og var bare kjempeekkel. Men Watermelon, som er til fint hår, er kjempebra for mitt hår. Det blir mykt og deilig, og helt uten kliss og følelse av produkt i håret Anonymkode: 7d26d...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 1. juli 2023 #8 Del Skrevet 1. juli 2023 Håret mitt er også tørt og frizzy, og jeg må også ty til raske løsninger om morgenen. Mitt favorittprodukt til håret er denne: Wella Deluxe Rich Oil To pump i hånda, jobbes inn i hårlengdene og svisj så er håret mykt og lukter godt. Billig er den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #9 Del Skrevet 1. juli 2023 Jeg veter bare håret litt i vasken, børster inn en kur i lengdene, og går med håret i en knute på toppen frem til jeg hopper i dusjen. Innimellom sover jeg også med kuren, og vasker ut neste morgen. Ellers vil jeg anbefale olje. Gisou hair oil er supergod. Anonymkode: 3e87a...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #10 Del Skrevet 1. juli 2023 Jeg bruker olaplex nr 6. stryker litt over frizzet hver dag og lar det være i. Håret ser mye bedre ut, og over tid har håret mitt fått mye mer definert fall/krøller. Tar 10 sekunder. Anonymkode: bb1ea...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 1. juli 2023 #11 Del Skrevet 1. juli 2023 (endret) Hårkur som skal skylles ut bør du bruke uansett. Kommer an på hårtypen din, selv kan jeg ikke bruke produkter med noe olje i da håret mitt umiddelbart ser fett ut (fint nordisk hår). Disse er ikke en hårkur, men jeg synes begge funker veldig bra for frizzy hår og virker pleiende: https://www.beautycos.no/keune-care-keratin-smooth-2-phase-spray-200-ml-88033389158056?utm_source=adtraction&utm_medium=affiliate&utm_campaign=adtraction&at_gd=059DAF59B47AA0E4417154E117EF39398F671928 og denne https://www.blivakker.no/product/3210249?utm_campaign=pmax_group_b_high-margin&gclid=CjwKCAjw-vmkBhBMEiwAlrMeF6feaicWyq_xbT5lLQ-byRjMeAZ-e4rxZnYczlR3Z_EIq7AsmIqlcxoCKSUQAvD_BwE I tillegg har jeg med denne i veska så jeg kan legge ned litt frizz ila dagen 😄 https://www.blivakker.no/product/3269196?utm_campaign=pmax_group_c_high_margin&gclid=CjwKCAjw-vmkBhBMEiwAlrMeFz3_gHVVX4_oNS7XDQrtUe_aFFEEROho0fRBaohM5KB8uFrXTJNyRxoCD8cQAvD_BwE Endret 1. juli 2023 av Rosa Dartle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå