Våken Skrevet 12. januar 2006 #1 Del Skrevet 12. januar 2006 Inspirert av andre tråder... Hvilken øl er den beste dere vet? Jeg synes Kornenborg er utrolig god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. januar 2006 #2 Del Skrevet 12. januar 2006 Så lenge den er blandet med sprite, så kan det være akkurat hvilken det vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2006 #3 Del Skrevet 12. januar 2006 Hoegaarden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 12. januar 2006 #4 Del Skrevet 12. januar 2006 Så lenge den er blandet med sprite, så kan det være akkurat hvilken det vil ← Det drakk jeg mye av Tyskland. Husker ikke hva de kalte det, men det var veldig godt. Selv foretrekker jeg Tuborg eller Hansa fatøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. januar 2006 #5 Del Skrevet 12. januar 2006 Newcastle Brown Ale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 12. januar 2006 #6 Del Skrevet 12. januar 2006 Så lenge den er blandet med sprite, så kan det være akkurat hvilken det vil ← Abomination! Må nesten si Hansa siden jeg er bergenser Ellers er Guinness noe av det bedre jeg får, men en varm sommerdag er Corona en vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. januar 2006 #7 Del Skrevet 12. januar 2006 Abomination! ← ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 12. januar 2006 #8 Del Skrevet 12. januar 2006 ?? ← Fysjameg, tenk å blande sprite i øllen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 12. januar 2006 #9 Del Skrevet 12. januar 2006 Det beste ølet jeg noensinne har smakt var et honningøl i Estland; mørkt, søtt og tungt (mer mat enn drikke egentlig, men fy så godt ). Av "vanlige" øltyper foretrekker jeg Haakon fra Mack. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #10 Del Skrevet 12. januar 2006 bayer (fatøl? ikke flaske) når jeg er på pub ellers liker jeg corona eller budweiser, gjerne med litt sitron i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. januar 2006 #11 Del Skrevet 12. januar 2006 Fysjameg, tenk å blande sprite i øllen sin! ← Jeg er nå vokst opp med det En tradisjon min bestemor tok med seg fra sitt hjemland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 12. januar 2006 #12 Del Skrevet 12. januar 2006 Corona er den beste.. Helst med en skive lime i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaf Skrevet 12. januar 2006 #13 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) ... Endret 6. september 2007 av Eurydike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 12. januar 2006 #14 Del Skrevet 12. januar 2006 Akkurat som med vin så avhenger det litt av tid og sted. En Guiness er godt på pub. Hjemme drikker jeg gjerne Tuborg Classic eller Elefantøl. En CB kan også gå an, men jeg liker nok dansk øl aller best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #15 Del Skrevet 12. januar 2006 du mener nok SPRIT, ikke sprite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvick Skrevet 12. januar 2006 #16 Del Skrevet 12. januar 2006 Heineken liker jeg best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 12. januar 2006 #17 Del Skrevet 12. januar 2006 Øl blandet med sprite/7up/sitronbrus kalles shandy i vår familie, og tradisjonen har kommet fra den britiske delen av familien. Hvilket øl som er best? Hmmm... Pilsner Urquell er veldig godt, Hoegarden er godt en varm sommerdag, men ikke mer enn et glass. Aass er alltid en slager, men jeg er glad i Heineken også. Men best av alt, det er nok Stella Artois fra Belgia. Også er hveteølet fra Mikrobryggeriet i Oslo veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. januar 2006 #18 Del Skrevet 12. januar 2006 du mener nok SPRIT, ikke sprite! ← Nope! Som Newt sier, shandy. Det har jeg drukket bestandig, og er vant til det, og det jeg liker best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. januar 2006 #19 Del Skrevet 12. januar 2006 Miller og Corona annet øl liker jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. januar 2006 #20 Del Skrevet 12. januar 2006 Seidel, Corona og Ultra. (men egentlig liker jeg ikke øl) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå