Gå til innhold

Dere som ble gravide etter 35, hvor gammel var mannen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 36 år, prøver og bli gravid, føler oss ikke gamle, mannen er 43 år, mannen fikk noen kommentarer av kollegaer at han er for gammel til å bli far igjen. Mulig han er det, men det føles ikke sånn for oss! 😅 Hvor gammel var deres mann ?

Anonymkode: 1e2bf...208

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også 36 år nå, og vi har startet prøving på nr 2. Mannen blir straks 41. Føler oss overhodet ikke gamle, vi heller. 😅

Anonymkode: 74a4f...ca6

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han var 46 og 51 når vi fikk barn. 

Anonymkode: 3f5ce...f79

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi var 37 og 39 da vi fikk barn

Anonymkode: 44926...d9f

Skrevet

2019: Jeg 36, han 47 ved unnfangelse, 37 og 48 ved fødsel.

2021: Jeg 38 og han 49 ved unnfangelse, 39 og 50 ved fødsel.

2023: Jeg 40 og han 51 ved unnfangelse, 41 og 52 ved fødsel.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min var 39, 43 og 44 da våre barn ble født. (Jeg 31-37.) Han har mange i kameratgjengen som er jevnaldrende med yngre barn (nesten ingen som har ELDRE barn, faktisk..)

Anonymkode: 71841...e27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

43 og 45 her. Gravide nå.

Anonymkode: 47b1d...19e

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 36 og har termin straks. Mannen er 38.

Anonymkode: 1694b...509

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

55

Anonymkode: ea5b9...c10

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn over 40 = høyere sjanse for sykdommer hos barna, både psykiske og fysiske, inkl. kreft.

Anonymkode: c2b2b...073

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Menn over 40 = høyere sjanse for sykdommer hos barna, både psykiske og fysiske, inkl. kreft.

Ja

Anonymkode: 9d123...fcc

AnonymBruker
Skrevet

Med første var jeg 34 og han fem år eldre. Med andre var jeg 40 og han 45

Anonymkode: 33fe4...e78

AnonymBruker
Skrevet

Var 30 og 35 på nr 1, 34 og 39 på nr 2, 37 og 42 på nr 3. Ble raskt gravid de to siste gangene, første tok over et år med prøving. 

Anonymkode: bd333...ec9

AnonymBruker
Skrevet

37. Jeg var 35.

Anonymkode: 5f6e2...741

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Er 36 år, prøver og bli gravid, føler oss ikke gamle, mannen er 43 år, mannen fikk noen kommentarer av kollegaer at han er for gammel til å bli far igjen. Mulig han er det, men det føles ikke sånn for oss! 😅 Hvor gammel var deres mann ?

Utrolig frekt å komme med slike kommentarer. 

Anonymkode: 68461...74a

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Oi, her var det mange som ble gravid sent. Bekrefter at det ikke er for sent å få barn etter 37 år. Selv var jeg 38 da jeg fødte første og 40 år med andre. Mannen var 28 og 30 år.

Anonymkode: fda06...de9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg 34 med vår første felles. Han 53. Nå 35, med vår andre felles og han 54:p... Men har flere barn fra hvert vårt fra før så 😝.. men sammen, oldiser ! Men skal sies, vi er aktive og spreke. Så går supert. Og nipt testene er fine så null sykdommer, null problematikk med disse i magen:). 

Anonymkode: f63db...cb3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Javel, rart vi har friske barn og mannen er over 40. men har en dødfødsel, og jeg er over 34, og han i 50 åra. vår skyld det da eller???? 

Anonymkode: f63db...cb3

Skrevet

Jeg var 35, han 10 år år eldre. Det hadde såklart vært mange fordeler med å få barn mens jeg var yngre, men hvis jeg hadde fått barn før jeg ble 30 hadde det vært i et usunt og giftig forhold, og det er jeg SÅ glad ikke skjedde.

Samboer og far til barna traff jeg etter at jeg til slutt klarte å bryte med eksen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Vi er 36 og 43 og får barn nå i september. Vi møter ingen reaksjoner, vi bor i storby hvor det er ganske vanlig å få barn i vår alder. 

Anonymkode: d8f3e...e0b

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...