AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #1 Skrevet 29. juni 2023 Ble plutselig nysgjerrig. Hvordan koser dere med partneren deres? Jeg pleier ofte å sitte foran kjæresten min på sofaen mens han holder rundt meg. Dere da? 😀 Anonymkode: e8d30...2ef
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #2 Skrevet 29. juni 2023 Jeg koser ikke med min partner, hun har bamser til slikt. Anonymkode: 5da91...d98
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #3 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg koser ikke med min partner, hun har bamser til slikt. Anonymkode: 5da91...d98 Så dere bare sitter ved siden av hverandre eller ligger sammen? Jeg koser en del med dama ts, holder rundt henne og kysser henne på hodet ofte Anonymkode: e8d30...2ef
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #4 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så dere bare sitter ved siden av hverandre eller ligger sammen? Jeg koser en del med dama ts, holder rundt henne og kysser henne på hodet ofte Anonymkode: e8d30...2ef Som regel ja. Hun maser mye på å kose, men da kaster jeg som regel bare en av de store bamsene hennes vei Anonymkode: 5da91...d98
Trolltunge Skrevet 29. juni 2023 #5 Skrevet 29. juni 2023 Kryper inntil hverandre i sofa/senga og holder rundt/stryker på hverandre. Han er også veldig glad i alle typer massasje. Ganske vanlig at han ligger med føttene oppi fanget mitt mens vi ser på tv, og så masserer jeg føttene hans. Har krem stående klar for slikt på stuebordet. Jeg liker ikke å bli massert tilbake, men kan gjerne sitte slik og massere hans ben i lang tid. Medfører at han sjeldent får med seg slutten på filmer, for han synes det er så behagelig at han sovner. Ellers holder vi fremdeles hender når vi er ute og går, og har liksom vårt eget kjærlige tegnspråk der vi gjør hverandre oppmerksom på ting, beroliger hverandre eller viser ømhet med små bevegelser som er usynlig for andre. Det blir også ofte små kjærlige berøringer på armen, låret eller ryggen også når vi er i det offentlige rom. Vi koser nok relativt mye med hverandre. Mange ganger daglig. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #6 Skrevet 29. juni 2023 vi sitter tett i sofaen, holder hender, kysser litt, jeg elsker å massere bena hans og han (elsker det neppe) men kiler meg på ryggen. tar en de på hverandre, han kommer ofte bakfra og kysser meg i halsen og tar på meg. Jeg tar på han. Anonymkode: 5f8dd...318
Blåjojo Skrevet 29. juni 2023 #7 Skrevet 29. juni 2023 Klemmer og kysser, holder hender, ligger i skje på sofa, ligger på armen hans, han masserer mine føtter, jeg pjusker på armen eller ryggen hans. Tar generelt mye på hverandre. Ellers er han en gentleman som lar meg gå inn dører først, og da legger han alltid hånda si på korsryggen min. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #8 Skrevet 29. juni 2023 Klemmer, kysser, holder rundt hverandre, ligger på brystkassen på sofaen, i sengen, holder hender, stryker på hverandre, masserer hverandre, jeg puser han i håret, i skjegget, ligger i skje, han kysser meg på pannen/hodet, holder et godt tak rundt en pupp, jeg koser med den deilige hårete brystkassen hans +++++ Anonymkode: 92558...659
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #9 Skrevet 30. juni 2023 Gjerne begge to i joggedress, holder eller holder rundt hverandre, ligger inntil hverandre. Tar på hverandre. Fotmassasje gjennom sokkene noen ganger. Kommer litt an på hvor og hvordan vi sitter. Eller om vi sløver på sofaen. Anonymkode: e63c2...b7a
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #10 Skrevet 30. juni 2023 I går ble jeg bakbundet og pisket med et belte. Det var kjempekos. 😍 Anonymkode: d3211...a3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå