Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal legge frem denne problemstillingen. Men det er en relativt ny ansatt på jobb som begynner å gå meg så inn i helvete på nervene. Kjenner blodet bruser bare jeg tenker på vedkommende. Han er så utrolig mye. Han er homofil også. Kan ikke beskrive det på en annen måte enn at han oppfører seg veldig homofilt, sånn super homo-aktig på en måte. Hyler og skriker og maser HELE TIDEN. Er det innafor å be vedkommende roe seg ned? Trenger ikke vifte med armene og lage så mye styr ut av alt. Har hele fyren langt oppi halsen. Må seriøst jobbe kraftig for å ikke eksplodere totalt når han begynner. Vi jobber på kontor, så det blir liksom veldig påtrengende. Her en dag kom han med en kaffe til meg og det var bare så mye sirkus og dilldall før han forsvant vekk fra plassen min. Jeg var altså så sint innvendig at jeg ristet. Det må da være mulig å oppføre seg normalt på en sånn arbeidsplass? Vi er jo på jobb og ikke på sirkus MGP-fest. Vurderer strekt å gi beskjed til sjefen men alle de andre damene på jobben synes jo dette er superstas. 

Så hva gjør man egentlig i en sånn situasjon? Han er sikkert flink og alt det der men fy for en atferd.

Anonymkode: e540a...963

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten skriver du nøyaktig samme innlegget som du har postet for noen måneder siden, eller så har du kopiert noen andre sitt innlegg, for jeg er temmelig sikker på at dette er ord for ord samme innlegg som jeg har lest før.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Høres jo ut som et troll som prøver å irritere siden du dro inn seksualiteten hans. 

Men jeg svarer seriøst likevel - jeg har vært gjennom noen slitsomme, innpåslitne, høylytte og masete kolleger som har vært altfor mye selv.

Når de er nye så føler de seg litt rundt etter hvor de passer inn og mottas godt og hvem som er venner, så det er bare å være høflig og grei og så gir han opp å servere deg kaffe etterhvert når han finner ut at han egentlig synes du er ganske kjip. Så ville bare gitt det litt tid.

Og jobb litt med sinnemestring.

Anonymkode: 6df78...1a8

Skrevet (endret)
Ardwinna skrev (4 minutter siden):

Enten skriver du nøyaktig samme innlegget som du har postet for noen måneder siden, eller så har du kopiert noen andre sitt innlegg, for jeg er temmelig sikker på at dette er ord for ord samme innlegg som jeg har lest før.

Ja, kjenner også igjen dette inlegget. Og ift homofile ser det ut som ts trenger litt eksponeringsterapi. For dette blir for dumt

Endret av Topsi
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner typen, ja. Be han roe seg. 

Anonymkode: d0ae2...14d

AnonymBruker
Skrevet

Han er vel ikke så nyansatt hvis han har jobba der siden april, ts? Du burde vel begynne å bli vant til ham nå.

Anonymkode: 3a5c0...22a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han er vel ikke så nyansatt hvis han har jobba der siden april, ts? Du burde vel begynne å bli vant til ham nå.

Anonymkode: 3a5c0...22a

Der var innlegget ja. Visste jeg hadde sett det før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...