AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #1 Del Skrevet 29. juni 2023 Har noen spørsmål. Jeg er i et nytt forhold, og han har sagt at han tenner på å dominere. Og bruke ballgag. Jeg har ikke så mye erfaring innen dette, og vil gjerne lære om andres opplevelser. Ikke i forhold til han, men sånn sjenerelt. Fant ikke så mange tråder med faktiske eksempler. Hvordan blir dere dominert av partner? Spesielt av en mann) Blir dere straffet hvis dere gjør noe "galt"? Isåfall hvordan? Bruker dere gagball, isåfall under hvilke omstendigheter? Alltid? Høres kanskje ut som er runketråd eller noe, men jeg er oppriktig nysgjerrig.... Anonymkode: 54ea5...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #2 Del Skrevet 29. juni 2023 Tar gagball på dama når hun har fått beskjed om å være stille og ikke er det. Gjerne det og buttplug hele dagen hvis vi bare er hjemme Anonymkode: 54ea5...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #3 Del Skrevet 29. juni 2023 Hold på sånn med eksen min et års tid , ble traumatisert og brutt ned uten at jeg skjønte det selv. Fraråder deg å begynne å utforske det der. Menn som tenner på å gjøre sånt med kvinnen tenner på å skade deg og nedverdige deg og det er ganske psyko i seg selv. Det er ikke "kinky" Anonymkode: 19773...af9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 29. juni 2023 #4 Del Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan blir dere dominert av partner? Spesielt av en mann) Mentalt. Han er sjefen i forholdet vårt. Han leder, jeg følger. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Blir dere straffet hvis dere gjør noe "galt"? Isåfall hvordan? Ja, det er den type dynamikk vi ville ha. Så det var noe vi avtalte fra start av. Vi snakket masse om hvordan vi ville ha det. Gikk gjennom sjekkliste og fant ut av grenser og likes på den måten. Hvordan vil variere, det forandres for hva jeg gjør. Jeg ka miste lese rettigheter for en dag (jeg elsker å lese). Får ikke være på nett noen timer (er omtrent avhengig av nett). Får ikke se tv. Eller om det er ille, får jeg spank med et redskap jeg virkelig ikke liker. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruker dere gagball, isåfall under hvilke omstendigheter? Alltid? Innimellom, sjelden siden jeg ikke er en stor fan. Det var også noe vi snakket mye om i starten. Viktigste i bdsm forhold, er åpen og ærlig kommunikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 29. juni 2023 #5 Del Skrevet 29. juni 2023 (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Har noen spørsmål. Jeg er i et nytt forhold, og han har sagt at han tenner på å dominere. Og bruke ballgag. Jeg har ikke så mye erfaring innen dette, og vil gjerne lære om andres opplevelser. Ikke i forhold til han, men sånn sjenerelt. Fant ikke så mange tråder med faktiske eksempler. Hvordan blir dere dominert av partner? Spesielt av en mann) Blir dere straffet hvis dere gjør noe "galt"? Isåfall hvordan? Bruker dere gagball, isåfall under hvilke omstendigheter? Alltid? Høres kanskje ut som er runketråd eller noe, men jeg er oppriktig nysgjerrig.... Anonymkode: 54ea5...f26 Tja, Domeneres i sengen, vi bytter på. Men av han så liker han å binde meg fast på forskjellige måter. Edge meg lenge for eksempel. Kan straffes om vi sexter på jobb for eks, og han vet at jeg tar på meg selv. Eller om vi er sammen, og jeg ikke lar vær å stoppe før orgasmene kommre, så bruker han munnen min lenge, eller at jeg da straffes med ekstra lang edging (noe jeg hater). Ballgag brukes i utgangspunktet ikke så ofte, når vi vil. Skjer vel mest når han vet at jeg vil være høylytt, og ikke burde være det. Eller når vi synes det er digg å grise litt ekstra (siden man ofte sikler. Endret 29. juni 2023 av anon01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #6 Del Skrevet 29. juni 2023 SlemUlv skrev (1 time siden): Mentalt. Han er sjefen i forholdet vårt. Han leder, jeg følger. Ja, det er den type dynamikk vi ville ha. Så det var noe vi avtalte fra start av. Vi snakket masse om hvordan vi ville ha det. Gikk gjennom sjekkliste og fant ut av grenser og likes på den måten. Hvordan vil variere, det forandres for hva jeg gjør. Jeg ka miste lese rettigheter for en dag (jeg elsker å lese). Får ikke være på nett noen timer (er omtrent avhengig av nett). Får ikke se tv. Eller om det er ille, får jeg spank med et redskap jeg virkelig ikke liker. Innimellom, sjelden siden jeg ikke er en stor fan. Det var også noe vi snakket mye om i starten. Viktigste i bdsm forhold, er åpen og ærlig kommunikasjon. Dette er jo selvskading. Anonymkode: d1f1d...48b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #7 Del Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dette er jo selvskading. Anonymkode: d1f1d...48b Jepp. Ødeleggende. Anonymkode: 9c1c3...358 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 29. juni 2023 #8 Del Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er jo selvskading. Anonymkode: d1f1d...48b Hvordan er mitt samtykkende forhold selvskading? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #9 Del Skrevet 29. juni 2023 SlemUlv skrev (57 minutter siden): Hvordan er mitt samtykkende forhold selvskading? 🤔 Forstår du ikke det? Selvsvstraffelse og selvskading. Anonymkode: d1f1d...48b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 29. juni 2023 #10 Del Skrevet 29. juni 2023 (endret) Vi tok små steg etter at vi hadde vært sammen noen år. Prøvde litt forskjellig i starten for å finne ut hva vi likte. Og det vil jeg anbefale deg også. Ikke begynn rett på BDSM tidlig i et forhold - du må vite at han er til å stole på. Hvis du skal være med på dominanslek, så må du like det og føle deg trygg. God kommunikasjon er superviktig. Både du og han må respektere dine (og hans) grenser. Kun da kan leken bli bra. Forslag til små steg (hva som er små steg, varierer sikkert fra par til par så ta utgangspunkt i det dere allerede gjør eller har lyst til å gjøre) : - Hvis du pleier å suge ham, kan du la ham forlange det. Det gir en annen dynamikk når han setter seg godt til rette og forlanger dine tjenester. - Når dere har sex, kan han holde deg fast i en stilling dere begge liker. - Dere kan også avtale noen oppgaver i huset, som han kan kreve av deg når han vil (f.eks. ta oppvasken naken, hente vann til ham) - Noen småklask på baken under sex kan dere forsøke (f.eks. kan han kreve svai rygg når han tar deg bakfra og gi deg et lite klask hvis du krummer ryggen i stedet), men ut over det vil jeg ikke anbefale straff og sånt. I alle fall ikke i starten. - Håndjern til sengestolpene under sex - Velg noe dere allerede gjør, og la ham bestemme at dere skal gjøre det Gagballen vil jeg vente litt med. Det er viktig at du kan si stopp. (Forresten, avtal et stoppord!) Endret 29. juni 2023 av Fioljenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 30. juni 2023 #11 Del Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Forstår du ikke det? Selvsvstraffelse og selvskading. Anonymkode: d1f1d...48b Selvstraffelse? 🤔 Bra jeg ikke gjør det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå