Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan sykelig sjalusi gjøres noe med? Når jeg var sammen med denne personen for flere år siden og vi var forlovet så gikk jeg fordi jeg ikke orka sjalusien og kontrollen lenger. Vet han var veldig sjalu i hans siste forhold også. 

Utenom sjalusien så hadde vi et veldig bra forhold i noen år. 

Jeg ble dumpet av en annen for noen få uker siden og jeg vet ikke om jeg orker å starte på nytt med en ny, en gang til... jeg har ingen følelser for eksen per nå men jeg vet at han er interessert. 

Kan det skade og ta et par dates og se om det kan være noe igjen? Kanskje vil jeg dette kun for å komme helt over han siste nå og det blir jo ikke helt rett det heller.. Jeg er meget flink til å lage kaos for meg selv, så det er kanskje det jeg hadde gjort igjen nå. 

Så det jeg egentlig lurer på er om noen har erfaring med sykelig sjalusi og opplevd at det kan forsvinne på en eller annen måte?

Anonymkode: 6cb4d...852

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan sykelig sjalusi gjøres noe med? Når jeg var sammen med denne personen for flere år siden og vi var forlovet så gikk jeg fordi jeg ikke orka sjalusien og kontrollen lenger. Vet han var veldig sjalu i hans siste forhold også. 

Utenom sjalusien så hadde vi et veldig bra forhold i noen år. 

Jeg ble dumpet av en annen for noen få uker siden og jeg vet ikke om jeg orker å starte på nytt med en ny, en gang til... jeg har ingen følelser for eksen per nå men jeg vet at han er interessert. 

Kan det skade og ta et par dates og se om det kan være noe igjen? Kanskje vil jeg dette kun for å komme helt over han siste nå og det blir jo ikke helt rett det heller.. Jeg er meget flink til å lage kaos for meg selv, så det er kanskje det jeg hadde gjort igjen nå. 

Så det jeg egentlig lurer på er om noen har erfaring med sykelig sjalusi og opplevd at det kan forsvinne på en eller annen måte?

Anonymkode: 6cb4d...852

Stort sett ikke. Men min mann er sjalu. Jeg gjorde det slutt av mange andre grunner. Ble sammen igjen noen år senere , med litt klump i magen. Men da var jeg mer tydelig på hva jeg ikke kom til å akseptere.  Litt kluss har det vel vært. Men ikke noe problem.  Jeg har mer mannlige kompiser.  Og der har jeg vært tydelig på at jeg kutter ikke ut venner fordi han ikke føler han kan stole på meg. Stoler han ikke på meg, kan han flytte ut.  For jeg gidder ikke bruke livet mitt på å motta kjeft for ting han mener jeg kunne komme på å finne på. Han får vente med å kjefte til jeg evnt har gjort noe galt. 

Anonymkode: a639d...25c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...