Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #1 Skrevet 12. januar 2006 Jeg har tenkt å kjøpe trimkort der mest pga av mulightene for svømming. Når jeg går inn på sio sine sider så klarer jeg ikke å skjønne om man må betale noe extra for å benytte svømmeannlegget, da det er en prsi på svømmekort også i prislista deres. Er det inkludert i de 650 kr man må betale for å trene ? og etpar ting til. Er det påbudt å bruke badehette ? pris i solarium ? på forhånd takk :-)
Adonia Skrevet 12. januar 2006 #2 Skrevet 12. januar 2006 jeg har også tenkt å melde meg inn dette semesteret :-D gleder meg til å begynne å trene igjen. jeg spurte en venninne som har trent der før, om man måtte betale ekstra for å bruke svømmehallen. og hun sa i hvertfall at man ikke måtte det.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #4 Skrevet 15. januar 2006 ja, alle som er studenter ved UiO betaler 650 for et semester og har da fri tilgang til svømmehall, treningsstudio og smvømmehall. Det er ikke påbudt å bruke badehette der. Underlig i grunn, for UiO er en av de mest byråkratiske og regelglade instsitusjonene jeg har vært borte i (er ikke student der lenger..)
Sillcat Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 Jeg syntes de er ganske greie mht regler, tilogmed lov til å trene i singlet!
Gjest gjesten Skrevet 16. januar 2006 #6 Skrevet 16. januar 2006 Bruk av svømmehallen er inkludert i treningskortet. Eneste er at det kan være litt mye mennesker på enkelte tidspunkt. Om du har muligheten til det, er det veldig ok å svømme på formiddagen istedet for på ettermiddagen.
Kristian Skrevet 16. januar 2006 #7 Skrevet 16. januar 2006 Bruk av svømmehallen er inkludert i treningskortet. Eneste er at det kan være litt mye mennesker på enkelte tidspunkt. Om du har muligheten til det, er det veldig ok å svømme på formiddagen istedet for på ettermiddagen. ← Spesielt tidlig på dagen (før 0900) er det mange mennesker der.
ashera Skrevet 18. januar 2006 #8 Skrevet 18. januar 2006 ja, alle som er studenter ved UiO betaler 650 for et semester og har da fri tilgang til svømmehall, treningsstudio og smvømmehall. Det er ikke påbudt å bruke badehette der. Underlig i grunn, for UiO er en av de mest byråkratiske og regelglade instsitusjonene jeg har vært borte i (er ikke student der lenger..) ← Det er forresten ikke UiO, men SiO som driver DA. Svømmehallen er stengt mellom 13 - 14 på hverdager pga. rengjøring. Lørdager og søndager er det familiebading, da ville jeg ikke ha dratt dit for å svømme - jeg gjør det bare for å at de håpefulle skal få svømt. Sist søndag i drittværet var alle de som ellers ville ha vært i Nordmarka på ski der, hadde jeg inntrykk av. Men ellers kan anlegget anbefales!
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #9 Skrevet 20. januar 2006 Det er forresten ikke UiO, men SiO som driver DA. ← Jo, men ikke alle medlemmer av SiO betaler samme prisen for å trene på DA, selv om alle betaler det samme for å være med i SiO. Jeg er BI-student, og betaler ca dobbelt så mye som UiO-studenter, siden BI betaler mindre penger til SiO. Men billig er det jo uansett
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #10 Skrevet 5. februar 2006 Domus Atletica er bare super! :-) Billig og nytt. Usnobbete og hyggelig sted uten anabole steroider. Har trent der i flere år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå