Gå til innhold

domus atletica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe trimkort der mest pga av mulightene for svømming. Når jeg går inn på sio sine sider så klarer jeg ikke å skjønne om man må betale noe extra for å benytte svømmeannlegget, da det er en prsi på svømmekort også i prislista deres.

Er det inkludert i de 650 kr man må betale for å trene ?

og etpar ting til. Er det påbudt å bruke badehette ?

pris i solarium ?

på forhånd takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også tenkt å melde meg inn dette semesteret :-D gleder meg til å begynne å trene igjen. jeg spurte en venninne som har trent der før, om man måtte betale ekstra for å bruke svømmehallen. og hun sa i hvertfall at man ikke måtte det.

Skrevet

svømmehall er inkludert i de 650 kronene.

Skrevet

ja, alle som er studenter ved UiO betaler 650 for et semester og har da fri tilgang til svømmehall, treningsstudio og smvømmehall.

Det er ikke påbudt å bruke badehette der. Underlig i grunn, for UiO er en av de mest byråkratiske og regelglade instsitusjonene jeg har vært borte i (er ikke student der lenger..)

Skrevet

Jeg syntes de er ganske greie mht regler, tilogmed lov til å trene i singlet! :)

Gjest gjesten
Skrevet

Bruk av svømmehallen er inkludert i treningskortet. Eneste er at det kan være litt mye mennesker på enkelte tidspunkt. Om du har muligheten til det, er det veldig ok å svømme på formiddagen istedet for på ettermiddagen.

Skrevet
Bruk av svømmehallen er inkludert i treningskortet. Eneste er at det kan være litt mye mennesker på enkelte tidspunkt. Om du har muligheten til det, er det veldig ok å svømme på formiddagen istedet for på ettermiddagen.

Spesielt tidlig på dagen (før 0900) er det mange mennesker der.

Skrevet
ja, alle som er studenter ved UiO betaler 650 for et semester og har da fri tilgang til svømmehall, treningsstudio og smvømmehall.

Det er ikke påbudt å bruke badehette der. Underlig i grunn, for UiO er en av de mest byråkratiske og regelglade instsitusjonene jeg har vært borte i (er ikke student der lenger..)

Det er forresten ikke UiO, men SiO som driver DA. Svømmehallen er stengt mellom 13 - 14 på hverdager pga. rengjøring. Lørdager og søndager er det familiebading, da ville jeg ikke ha dratt dit for å svømme - jeg gjør det bare for å at de håpefulle skal få svømt. Sist søndag i drittværet var alle de som ellers ville ha vært i Nordmarka på ski der, hadde jeg inntrykk av. Men ellers kan anlegget anbefales!

Skrevet
Det er forresten ikke UiO, men SiO som driver DA.

Jo, men ikke alle medlemmer av SiO betaler samme prisen for å trene på DA, selv om alle betaler det samme for å være med i SiO. Jeg er BI-student, og betaler ca dobbelt så mye som UiO-studenter, siden BI betaler mindre penger til SiO. :forvirret: Men billig er det jo uansett :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Domus Atletica er bare super! :-)

Billig og nytt. Usnobbete og hyggelig sted uten anabole steroider.

Har trent der i flere år nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...