AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #1 Skrevet 29. juni 2023 Hjelp! Jeg tok Botox-behandling mot sinnsrynke i dag (gjør det et par ganger i året), og gikk rett til frisøren etterpå (ja, fresher meg opp før sommerferie heh). Men så kom jeg på etter jeg fikk hårvask hos frisøren at man jo ikke skal ha massasje like etter injeksjon. Er det farlig? frisøren masserte jo ikke dirkete på øyebryn/sinnarynkepområdet, men hodebunn som jo er et veldig nærliggende område. Nå føler jeg meg rar og dårlig, men det er godt mulig at det kun skyldes psykiske ting, altså at jeg er redd. Hjelp!? Anonymkode: 989da...1ec
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #2 Skrevet 29. juni 2023 Botoxen har nok flyttet på seg, ring 113. Anonymkode: f8445...5cd
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #3 Skrevet 29. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Botoxen har nok flyttet på seg, ring 113. Anonymkode: f8445...5cd Du kødder??? Anonymkode: 989da...1ec
Kaffekrus Skrevet 29. juni 2023 #4 Skrevet 29. juni 2023 Ingen fare. Du har ikkje tatt botox i hodebunnen, så det går bra. 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #5 Skrevet 29. juni 2023 Nei det går helt fint Anonymkode: 3ace2...318 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #6 Skrevet 29. juni 2023 Du har jo ikke tatt botox i hodet! Det er uansett ikke en "ring 113"-krise, det er jo bare at botoxen er satt målrettet i muskler, og hvis man gnukker for mye så går det potensielt an å flytte den fra den muskelen den skal være i sånn at man ikke får den effekten man ønsket. Worst case så gnir du den for langt ned mot øyet og får hengende øyelokk liksom. Men det er ikke farlig. Og du har jo ikke blitt massert rundt øyenbrynet liksom. Anonymkode: 3adb0...c9f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå