AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #1 Skrevet 29. juni 2023 Heisann Før noen stiller spm om jeg ikke bare kan få innloggings info, så er dette desverre ikke mulig å få. Min eks samboer sitter på innlogging info til Internett i min leilighet som står i mitt navn. Hvordan kan jeg finne ut av dette og oppdatere til nytt passord på enklest måte? Jeg er ikke veldig teknisk av meg, men grunnleggende data kunnskaper kan jeg. Anonymkode: b3768...6ae
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #2 Skrevet 29. juni 2023 Passord står bakpå/under internettboksen eller tv boksen i leiligheten din. Anonymkode: c5669...80b
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #3 Skrevet 29. juni 2023 Regner med du snakker om WiFi. Står det opprinnelige passordet på ruteren kan du bruke resette knappen så får den gamle passordet tilbake. Er dette en trådløs ruter du har fått fra leverandør kan er det best å bare snakke med de 🙂 Anonymkode: 95693...a4f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #4 Skrevet 30. juni 2023 De fleste internett leverandører idag (for eksempel Altibox, Telenor, Telia) har routere som du kan endre innstillinger på via "min side" hos nevnte leverandør. Alternativt kan navnet på nettverket ditt og passordet stå fysisk på boksen. Du kan også ringe kundeservicen til internett leverandøren din for å få hjelp Anonymkode: 2a426...970
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå