Gå til innhold

Dater litt "tungpult" dame, noe håp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei dame jeg har datet noen mnd nå sliter med å nå klimaks, selv om hun tar på seg selv under sex. Hun lager relativt lite lyd under sex også.

Prøvd å kommunisere dette på en fin måte uten å legge press og hun sier at det bare er oppi hodet og ikke noe fysisk og bare trenger tid. Jeg har helt normal penis størrelse. Hun blir også veldig våt og ser ut til å ønske å ha sex, så virker som hun er kåt nok!

Etter erfaring, så pleier slikt å ikke bli særlig bedre, men hva er mest normalt her? Kan det hende hun bare trenger flere mnd før hun klarer å slappe helt av å slippe seg løs, eller er sjansen for at det blir noe særlig bedre liten?

Jeg har vært borti en slik kvinne før og hun ble aldri bedre, var alt for usikker på seg selv eller så var det noe fysisk muligens. Derfor jeg er litt skeptisk!

Anonymkode: 4cfed...2e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke problemet....?

Anonymkode: 01312...ef3

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ei dame jeg har datet noen mnd nå sliter med å nå klimaks, selv om hun tar på seg selv under sex. Hun lager relativt lite lyd under sex også.

Prøvd å kommunisere dette på en fin måte uten å legge press og hun sier at det bare er oppi hodet og ikke noe fysisk og bare trenger tid. Jeg har helt normal penis størrelse. Hun blir også veldig våt og ser ut til å ønske å ha sex, så virker som hun er kåt nok!

Etter erfaring, så pleier slikt å ikke bli særlig bedre, men hva er mest normalt her? Kan det hende hun bare trenger flere mnd før hun klarer å slappe helt av å slippe seg løs, eller er sjansen for at det blir noe særlig bedre liten?

Jeg har vært borti en slik kvinne før og hun ble aldri bedre, var alt for usikker på seg selv eller så var det noe fysisk muligens. Derfor jeg er litt skeptisk!

Kan det tenkes at din normale penisstørrelse ikke er nok for hennes vagina da? Ja du er normal, og ja hun er normal, men det er også normalt å ha en dypere vagina som egentlig trenger en penisstørrelse som er litt større.  

Skal sies at jeg har tenkt selv at jeg ikke greide å nye sex. Sex var ikke så viktig for meg. Men jeg har alltid hatt bamsemenn som ikke bryr seg så mye om trening, eller om at jeg skulle nyte. Dessverre valgte jeg feil menn for meg. Og jeg har absolutt ikke veldig dyp vagina heller, men må ha en tynn mann som har litt over gjennomsnittlig størrelse. Men også da kan det bli vondt, faktisk, om han bunner meg.

Anonymkode: c59aa...5ad

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og ja hun virker tungpult. Etter å ha prøvd i noen mnd så tenker jeg det er innafor å gi seg. Naturlig trygghet må hun nrsten bygge opp selv.

Kvinner må bli finkere til å ta siin del av ansvaret under sex.

Anonymkode: 1619b...c9a

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Et seksuelt forhold til en mann som nesten aldri får orgasme hadde vært totalt dødfødt.
Rett og slett pga at det bør være balanse og felles utbytte av sexen. 
Jeg hadde følt meg totalt udugelig i senga om jeg aldri greide å tilfredsstille mannen. 
Så sånn sett forstår jeg TS. 
Har en et unaturlig forhold til kropp og sex så bør en oppsøke terapi 

Anonymkode: 4b620...f94

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt normal størrelse er jo ganske smått hvis du tror at de 13cm de liksom mener er gjennomsnittet er det du har. Gjennomsnittet er mye større, men satt kunstig lavt for å gi flere menn bedre selvtillit.

Hvis hun ikke lager lyd og du har vært borti dette før så er det på tide å tenke på hva du gjør feil kompis.

Anonymkode: b9228...d25

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å bli forelsket. Bedre kjemi. Dere digger tydeligvis ikke hverandre godt nok. 

Anonymkode: dd869...1eb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Under penetrering eller under sex generelt ? 

Anonymkode: 6c900...289

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner det er et viktig element at hun skal komme, men du må prøve å ha litt selvtillit i senga selv uten den orgasmen. Det vil nemlig ikke hjelpe noe om du blir stressa, om hun må komme bare for ditt ego sin skyld og ikke for sin egen skyld. Noe av nøkkelen med å få orgasme tror jeg for noen kan være å ikke stresse så jævlig med det.

Akkurat som med menn som sliter med å få den opp pga prestasjonsangst, det hjelper utrolig lite om kvinnen begynner å legge press på han, da blir det aldri. Man må nesten late som man ikke bryr seg i det hele tatt for og ha en kjangs tror jeg. 

Når det er sagt, så aner jeg ikke om hun her vil endre seg, det er jo vanskelig å vite.. Men om hun sier hun trenger tid, så kan det jo være hun snakker sant?

Anonymkode: 0900a...bdd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Helt normal størrelse er jo ganske smått hvis du tror at de 13cm de liksom mener er gjennomsnittet er det du har. Gjennomsnittet er mye større, men satt kunstig lavt for å gi flere menn bedre selvtillit.

Hvis hun ikke lager lyd og du har vært borti dette før så er det på tide å tenke på hva du gjør feil kompis.

Sist jeg målte hadde jeg 16X12-13cm. Hun har sagt størrelsen er perfekt, men handling før ord når det gjelder kvinner. Noe jeg har lært og erfart opp gjennom årene. Så ikke alltid like lett å stole på hva som blir sagt på den fronten.

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sist jeg målte hadde jeg 16X12-13cm. Hun har sagt størrelsen er perfekt, men handling før ord når det gjelder kvinner. Noe jeg har lært og erfart opp gjennom årene. Så ikke alltid like lett å stole på hva som blir sagt på den fronten.

TS

Jeg har sagt til hver langvarige sexpartner jeg har hatt at penisen hans er perfekt. Når det er sagt så har jeg på sett og vis også ment det. 

Men du - ikke heng deg sånn opp i størrelse. Du er klar over at det er mye vanligere og lettere å få klitorisorgasme for et flertall av kvinner? Bare jukking er vanskeligere. Prøv og bruk mer tid på forspill/oralsex?

Anonymkode: 0900a...bdd

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS

Jeg lurer da på hvordan sex'en foregår?

Og hvor gammel hun er?

Oralsex? Ingen orgasme der? Stimulerer du flere punkter samtidig? Det er letteste måten å få en dame til å komme på.

Selv kommer jeg mye lettere nå enn da jeg var yngre, men jeg kom alltid ved oralsex uansett da.....nå kommer jeg bare jeg har en penis inni meg noen minutter, flere ganger, og alltid samtidig med mannen..... 😉 

Du må også spørre henne om hun kan få orgamsme på egenhånd-dersom ikke tror jeg du kan gi opp.....

Anonymkode: 0b046...514

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun bare ikke tenner på deg...

Anonymkode: 340ee...ff6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

vel, jeg tenker ikke kun på hennes nytelse, sliter innimellom å holde igjen. Det er ikke enten eller vettu=)

TS

Jeg har da heller ikke påstått at det er enten-eller. Jeg forsøker bare trekke frem at det er mange forskjellige tenningsmønstre, og kanskje dere ikke er en match hvis hennes orgasme er såpass viktig for deg at det potensielt er en dumpegrunn. Dette kan nok også være årsaken at ganske mange kvinner faker orgasmer fordi kvinnens orgasme åpenbart betyr mer for mannen enn for henne selv, slik det kan se ut som i ditt tilfelle. 

Anonymkode: a12bd...6ee

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og tenker automatisk at dere mest sannsynlig ikke passer sammen seksuelt. Mye skal stemme, kjemi og kjønnsorgan. Jeg personlig får vanskelig for å komme når mannen er for liten og jeg for våt, jeg trenger å kjenne mannen inni meg og ikke en løs visp som kaver rundt inni det våte. Ting på rett og slett passe sammen på alle måter.

Anonymkode: 25480...809

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

...strengt tatt så tenker jeg jo på min egen nytelse, siden jeg det er mer givende for meg å ha sex med ei dame som klarer å få orgasme under samleiet, da det enten er via hjelp eller kun ved penetrering. Som sagt, kvinne orgasme er veldig sexy. 

TS

Og med det i bakhodet, øker hennes stress mere. Det kan fort bli en fastlåst situasjon. Litt som når potensen svikter og dama forventer at du skal prestere. Ingen god følelse for noen. 

Anonymkode: a12bd...6ee

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Enig 13 cm er som liten å regne 

Anonymkode: 32203...062

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Altså, jeg er dame og jeg hadde følt med ekstremt snytt dersom jeg hadde sex med en mann som ikke kom.....skjønner menn veeeeldig godt der......hadde ikke vært aktuelt å hatt et forhold til en mann som aldri kom.....ferdig snakka 😉 

Anonymkode: 0b046...514

Fint det er noen oppegående kvinner her inne som forstår seg på oss menn. Håper ikke flertallet her inne er representativt for hvordan norske kvinner er i 2023.I så fall kan det vel være en del av forklaringen til at fleste forhold går i oppløsning!

• Nyttig 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og brukerangrep, tilsvar til dette og avsporinger. 

Christina82, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...