Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har behandlet meg dårlig men alltid glattet over det. Han har sagt respektløse ting om vår relasjon som jeg er sjokkert over at jeg fant meg i og tilga. Før ble jeg glad av å få meldinger fra han de sjeldne gangene han ga meg brødsmuler men nå blir jeg bare irritert! Vi har ingen greie lenger men han sender meg melding en sjelden gang i blandt som ikke fører noen vei, holder meg på gress. 

Jeg gidder han ikke lenger! Skal jeg si fra neste gang han melder meg eller bare ghoste han sånn som han har ghostet meg mange ganger? Vi avsluttet egentlig skriftlig en gang før men det utartet seg til en krangel hvor ingen egentlig klarte å gi slipp men det er null poeng i å ha kontakt lenger for dette går ingen vei og jeg får bare smuler! 

Anonymkode: f0ffd...727

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blokker han og fokuser på andre ting ❤️

Anonymkode: 4657a...8b3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ghost hsn. Det fortjener han.

Anonymkode: ec32c...279

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Blokker han og fokuser på andre ting ❤️

Anonymkode: 4657a...8b3

Har prøvd å fokusere på andre ting i flere måneder men hver gang jeg akuratt har sluttet å tenke på han så tar han kontakt igjen som om han kan lukte jeg har gitt slipp og sanker meg inn igjen! Han er en dust! Jeg gidder han virkelig ikke lenger og syns han ikke engang er kjekk lenger, flau for å ha likt han! Har irriterer så jævlig og han vet det!😠😡

Anonymkode: f0ffd...727

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke tilhenger av ghosting men i slike tilfeller, ja. 

Anonymkode: 8e225...3fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blokker og glem han.

Anonymkode: 341e2...b62

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...