AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #1 Skrevet 29. juni 2023 Ikke innbrudd i mitt hud, men i bestemoren min sitt. Hun bor i et stort hus, 2 etasjer og stor kjeller. Stor tomt som er litt skjult, da det er hekk rundt hele tomten. Den ligger rett ved hovedveien. Hun har alarm, men det har likevel vært innbrudd. De tok seg inn terassedøren, ser ut som de var raske, har kun tatt med seg kontanter. Mye kontanter.. Hun har mye av verdi, både smykker, kunst.. men ikke noe annet var rørt. Politiet tror ikke de kommer tilbake, sier det sannsynligvis var noen som så en mulighet og som var ute etter penger. Men jeg klarer ikke slå meg til ro med det. Ingen var i huset, hun var på butikken da det skjedde, så noen har sannsynligvis fulgt med og sett Hun dro. Men nå er jeg veldig redd. Skal besøke henne i høst, men vet ikke om jeg tør reise dit nå. Er det noen mulighet for at de kommer tilbake? At de så det var mye verdier, så de kommer tilbake? Noen som vet? Anonymkode: c9ddd...959
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #2 Skrevet 29. juni 2023 Det er veldig lite sannsynlig at de kommer tilbake til et hus som nylig er brutt inn i, hvor eieren og politiet er på alerten. Det er ikke verdt det å ta en så stor risiko. Selv om de skulle finne på å komme tilbake, noe som er tvilsomt, så gjør de det ikke mens det er folk hjemme, oppdages det at det er folk hjemme så stikker de av Anonymkode: 542ff...b8f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #3 Skrevet 29. juni 2023 Det er nok lite sannsynlig at de kommer tilbake. Det høres nesten ut som de visste at hun hadde kontanter liggende. Anonymkode: 96871...c49
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #4 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det er nok lite sannsynlig at de kommer tilbake. Det høres nesten ut som de visste at hun hadde kontanter liggende. Anonymkode: 96871...c49 Ja det virker nesten sånn. Heldigvis tok de ikke noe annet. Anonymkode: c9ddd...959
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #5 Skrevet 29. juni 2023 Kunst og smykker har liten verdi for en tyv. Kan dere ta noen grep for å bedre sikkerheten? Sikrere dører osv. Anonymkode: b7c27...788
17.11 Skrevet 29. juni 2023 #6 Skrevet 29. juni 2023 Hva er du redd for, sånn konkret? Tyvene kommer ikke når det er folk i hus, de er neppe gira på å gjennomføre væpnet ran, skade folk eller ta liv.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #7 Skrevet 29. juni 2023 17.11 skrev (1 time siden): Hva er du redd for, sånn konkret? Tyvene kommer ikke når det er folk i hus, de er neppe gira på å gjennomføre væpnet ran, skade folk eller ta liv. Jeg er redd for akkurat det. Væpnet ran, bli skada eller det som verre er.. at de skal komme igjen og gjøre innbrudd på nytt Anonymkode: c9ddd...959
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #8 Skrevet 29. juni 2023 Ergo trygt å dra dit nå. De har jo tatt verdiene hennes, så da er det vel ingen grunn til å komme tilbake Anonymkode: 99ea9...499
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #9 Skrevet 29. juni 2023 Hvorfor tror du de skal slå til igjen akkurat når du eventuelt skal være der på besøk i høst? Det er vel i så tilfelle mer sannsynlig at de kommer en av alle de andre dagene i året du ikke er der. Anonymkode: fa7c8...e89 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #10 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvorfor tror du de skal slå til igjen akkurat når du eventuelt skal være der på besøk i høst? Det er vel i så tilfelle mer sannsynlig at de kommer en av alle de andre dagene i året du ikke er der. Anonymkode: fa7c8...e89 Jeg vet ikke. Er bare redd for det. At de skal ha sett det er andre ting av verdi der, og kommer igjen for å ta det. Men det er kanskje ikke sånn det er. Anonymkode: c9ddd...959
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå