AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #1 Skrevet 29. juni 2023 Jeg har tenkt så lenge på om jeg burde avslutte forholdet. Det er mange ting som veier for men det er også mange ting som veier imot. Noen ganger har jeg vært helt sikker på at det er riktig og gå, men så når det kommer et tidspunkt som passer så klarer jeg det ikke. Han er et godt menneske og en god kjæreste på mange måter. Jeg klarer bare ikke å ta denne beslutningen.. Så hva gjorde at du tilslutt klarte å ta beslutningen? Og er det mange her som sterkt har vurdert det, men så valgt å bli? Er dere fornøyde med det? Hjelp Anonymkode: 0b167...2e5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #2 Skrevet 29. juni 2023 Vi hadde vært hos jurist for å skrive gjensidig testamente. Og det var dagen før avtalen vår på fertilitetsklinikk. På bussen hjem fra juristen sa han: Jeg tror ikke vi skal være sammen lenger. Jeg sa: Hva mener du? Slår du opp med meg? På bussen? Vil du vi skal flytte fra hverandre nå, og ikke få barn likevel? Han sa: Jeg er 70 % sikker på at jeg vil slå opp. Jeg sa: Hva prater du om med jævla prosenter? Går du eller ikke? Jeg vil ikke helt anbefale den måten. Men det ble slutt. Anonymkode: b8d20...c53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå