AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #1 Skrevet 29. juni 2023 Hei. Jeg lurer på hvor mye det er vanlig å betale for brukte sko? Jeg pleier vanligvis å selge brukte klær til ca halv pris, men er det det samme med sko? Det er jo ikke anbefalt med brukte barnesko, så lurte på om det påvirker hva folk vil betale? Jeg pleier selv å kjøpe nye, men ønsker nå å selge videre etterhvert. Skoene blir jo gjerne kun brukt en liten periode. Anonymkode: b17e4...c67
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #2 Skrevet 29. juni 2023 Man får det på loppemarked til 40kr paret så ville ikke satset på noe mer enn det Anonymkode: 2e84c...c57 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #3 Skrevet 29. juni 2023 Selger brukte barnesko for 30-50 kr. Altså laaaangt fra halv pris (😂) siden skoene ofte koster 1000 kr. paret. Anonymkode: 592d8...fed 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #4 Skrevet 30. juni 2023 Det er kjøpersmarked på brukte barnesko, nettopp fordi det er så mange som verger seg å kjøpe brukte sko. Samtidig er det noen spesielt populære sko du kan selge dyrt, som Viking Gtx. Så jeg ville bare prøvd meg, og se hva slags prisnivå er det i snitt på finn.no. Anonymkode: 9d0ce...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå