Gå til innhold

blir dårlig av slanking...

Fremhevede innlegg

Skrevet

starta et slanke/treningsprosjekt... men jeg blir rett og slett dårlig av det.. får sinnsykt huepine som hindrer meg i å gjrøe dagens oppgaver.. hva i all verden er dette-?= kroppen så vant itl å få snop og annet fetende mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er fordi du spiser for lite. Det er greit at man skal slanke seg, men det er veldig lett å få i seg for lite kcalorier mens man gjør det. Jeg vil anbefale at du kjøper den røde nybegynneboka til Grete Roede, som har en fin plan for måltider. Du kan bestille den på Grete Roede.

Og jeg vil også anbefale at du begynner å ta noe multivitamin, så du dekker alt det kroppen din har behov for. Da har du en trygg basis.

Skrevet

Hvis du er vant til å spise mye sukker og kutter det ut kan du få hodepine av det også. Men hvis det er det så går det over...

Skrevet

jeg prøver å spise hver 3 time, iform av brød og salat og vanlig middag samt frukt....

men ja den er vant til å spise mye godteri og minst 2 glass brus om dagen.. et mildt sjokk kanskje..

Skrevet

Sikkert. Husk å ikke overtrene i starten da. ;)

Skrevet

Drikker du nok vann? Hvis ikke er det lett å få hodepine og bli svimmel. Husk å få i deg minst 1,5 liter pr dag, mer hvis du trener.

Det hjelper!

:kose:

Skrevet

Jeg tenkte også på dehydrering. Jeg synes 1,5 liter vann høres lite ut, jeg ville dobla det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...