AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #1 Skrevet 29. juni 2023 Har en katt fra DB som er skvetten av seg. Han er ca. 3 år og vi har hatt ham i 2 år. Ute ligger han under en busk, selv om han vil ut hver dag. Gjør altså ingen sprell utendørs. Inne hender det han leker noen sekund med en catnip-pinne innimellom, men ellers er det kun en hyssing som jeg drar rundt i stua han tør å leke/jakte på. Dette blir litt kjedelig i lengden og jeg tenker han trenger mer stimuli. Er det noen som har tips til leker som kan passe? Har forsøkt: Liten skumgummiball Opptrekkbar mus Dorullkjerne med og uten godbiter inni Liten tøymus Har ikke lyst å bruke mange penger på hjernetrim-leker som sannsynligvis ikke blir brukt, men synes det er vanskelig å finne på noe selv. Noen med erfaringer? Anonymkode: e941b...c58
Gjest Calico Skrevet 5. juli 2023 #2 Skrevet 5. juli 2023 Jeg har en katt som er skvetten og. Hun er redd for alle lyder og brå bevegelser. Det jeg bruker når jeg skal leke med henne er ting som ikke bråker, som foreksempel en fjær festet til en tråd, et langt strå, eller å lyse med en lommelykt på gulv/vegg 😊
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #3 Skrevet 5. juli 2023 Hva med en sånn fjær-stang? Alle katter jeg har hatt har elsket leker med fjær. Og sånne små lekemus som rangler litt, selv om de bråker litt så virker det som katter flest syns det er gøy også. Det går også an å kjøpe sånn leke der du gjemmer godbiter (husker ikke hva de heter nå, men de finnes for hunder og). Anonymkode: 4f050...78d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå