Gå til innhold

Bestille tester fra Danmark

Gjest j79

Anbefalte innlegg

Tenker på å bestille tester fra Danmark, siden det er så mye billigere der. Blir jo dyrt hvis jeg ender opp med å måtte teste mange ganger og betale norske priser.

Hvor har dere bestilt fra?

Ca pris inkl frakt?

Betaling med visa på nett?

Toll?

Moms?

Noe å huske på når man bestiller?

Har aldri før bestilt noe på nett fra utlandet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du! jeg bestilte på billige-teste.dk for tre dager siden, og i dag lå de i postkassen min.

Jeg bestilte kun EL-tester, 4 sett (til sammen 28 tester) og betalte 172 norske kr for det inkludert frakt. Så lenge du bestiller for under 200kr slipper du toll, og så vidt jeg husker trekker de fra den danske momsen, så det blir definitivt mye billigere. Det kommer jo selvsagt an på hvilke tester du skal ha, CB og slikt er jo dyrere enn stripsene, men jeg vil nok tro at de uansett er rimeligere over nett fra utlandet enn å kjøpe her i landet.

jeg betaler over nett, og det har aldri vært noe problem her.

Syns i det hele tatt at det var veldig enkelt jeg, du får hjelp steg for steg også om du trenger det. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt fra www.billigeteste.dk.

Jeg betaler med VISA kort, og testene kommer i postkassa mi etter seinest tre dager.

Nå sist bestilte jeg 10 (!!) tester, det kom på ca 150,- inkludert frakt. så lenge man bestiller varer for under 200,- så er det ikke noen moms/toll å betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til jeg lurer på..

Kommer testene i en "anonym" konvolutt, eller lyser det på lang vei hva som er i pakken? Vil helst holde det hemmelig at jeg har tester liggende. Kommer pakken i postkassen, eller må den hentes på postkontoret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kommer i helt anonym,hvit konvolutt.

Firmanavnet ropte heller ikke eggløsningstester.

Tror forsåvidt damen på posten ga blaffen i hva jeg hentet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte på billige-teste.dk, og betalte over nett- dvs at da kom konvolutten rett i min postkasse, og den var helt anonym, ingen som kunne gjette seg hva som var i den nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt :)

Det var ikke postbudet jeg tenkte på med anaonyme konvolutter. Syns bare at graviditetstester og sånt er ganske privat. Selv mannen min trenger ikke å vite om eller når jeg finner ut at jeg vil teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...