Gå til innhold

Noen damer som tenner på menn med en del kroppshår?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså har dette kanskje som en liten fetisj 😉

Anonymkode: d4098...aab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er en del? Eksempel?

Anonymkode: 6f126...08c

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 52718...3c3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, altså liker at mannen har hår på kroppen. For eksempel brystkasse og rundt penis.  Men en fetisj? Nei det er det ikke. 

Takler ikke glattbarberte menn. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i hårete menn😄 Pelsarmer er storveis og pelsrygg også.

Anonymkode: 43c9d...753

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er veldig glad i hårete menn😄 Pelsarmer er storveis og pelsrygg også.

Anonymkode: 43c9d...753

samme her.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det ser skikkelig tåpelig ut at å være glattbarbert nedentil og på brystet. Jeg liker det naturlig, kanskje litt stusset. Hår på ryggen er ikke turn-on. 

Anonymkode: 9d598...c7d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, men ikke på ryggen 😋

Anonymkode: e0ef2...648

AnonymBruker
Skrevet

Menn har kroppshår. Har de ikke det, så blir de mer gutter en menn i mine øyne, og det er turn off.

Anonymkode: 89ff1...911

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best hårete menn. 

Men fetisj? Nei.

Anonymkode: 5a6f6...2af

Skrevet

Jeg vil ikke si at jeg har det som en fetisj. Men ja, digger hårete menn!! 😍 😍 😍 Jo mer , jo bedre 😍 

Hårete bein og armer er et must! 😁 Og ekstra bonus om han har hår på hele brystkassen 😍 Da er jeg solgt.

Eneste unntaket er vel at jeg ikke er så begeistret for lang hår på hodet og langt skjegg. Men ellers på kroppen; ja takk! 😁

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Håret på hodet må være kortklipt, evt. skallet.

På kroppen; jeg liker godt kroppshår på en mann. Er ikke like glad i glattbarberte menn.

Men noe av det absolutt mest avtennende som finnes; En mann, har en flott brystkasse full av hår, det er en fin stripe som går nedover, går nedover, forbi navlen og nedover, og poff. Og ingen hår for alt er barbert bort 🤪 Noe av det mest avtennende som er. 

Anonymkode: 8d53d...c19

• Nyttig 1
Skrevet

Liker naturlige menn. At de ikke barberer kroppshår. Hvis de ønsker kan de barbere i ansiktet, men skjegg er helt ok det og. Og la underlivet være, ikke barbere der

AnonymBruker
Skrevet

Elsker hår på menn. Glatt er ikke bra! 
men det er ikke en fetisj. 

Anonymkode: ffa46...145

AnonymBruker
Skrevet

Nei ellers takk. Sånn at en kan sitte å flette kroppshår er ikke min greie, da foretrekker jeg menn med lite kroppshår best. Ønsker jeg pels å kose med foretrekker jeg gjerne en katt eller hund.

Anonymkode: ae7eb...2cd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker at menn har masse kroppshår. Det er skikkelig maskulint. Null barbering er best.

Anonymkode: 63191...b3f

AnonymBruker
Skrevet

Er alt som er nturlig en fetish i dag?

Anonymkode: 3add5...f3b

Skrevet

Han som overgrep seg på meg i ung alder, så ut som en apekatt. Og det er også derfor jeg får frysninger av kvinner med skjeggstubber på leggene, så jeg er glad jeg bare har litt fjun og kvinner som elsker det. Og hadde jeg ikke blitt utsatt for overgrepet, har jeg kanskje likt de skjeggstubbene på kvinner. På musa er det jo bare deilig med skjeggstubber, for der nede føler jeg meg hjemme😅

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, heller motsatt. Mannen min har normal behåring på armer og bein, og har heldigvis bare noen få hårstrå på bryst og rygg. Nedentil barberer han, slik som jeg foretrekker. 

Anonymkode: 323e5...e6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...