Gå til innhold

Hva er det neste "it" på klesfronten?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva er det neste "it"
Skrevet

Hva kjøper dere i vår, hvilke klesplagg, sko og stiler tror dere blir fremtredende fremover? Please kom med noen innspill, jeg takker på forhånd :)

Klem fra ida, trenger sårt ideer og inspirasjon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt rykter om og sett i butikker at shorts og nickers kommer for fullt jeg da.. Bla til støvletter..

Skrevet

Jepps, også vest er årets "must".

Skrevet

Av stilarter kan man nevne Hitchcockinspirert, ladylike 30-40talls, feminint og rocka. De store mustplaggene er shorts, vest og kjørehansker. (ja, ikke nødvendigvis samtidig da. ;) )

Og de store baggy veskene er ikke borte enda..

Gjest Jalileh
Skrevet

jeg skal i allefall kjøpe meg noen kule støvletter til sommern og en god del shorts. kombinere dette.

Skrevet

Det kommer mye lyse og duse farger mener jeg å ha lest. Og metalliske farger som i høst også. :)

Skrevet

Hvilken type støvletter? Høy hæl, lav hæl, brune, svarte?

Var i Paris i november, og der gikk "alle" med svart trang bukse, og svarte lave "ridestøvletter". Det så ut som om alle damene i Paris kom rett fra stallen!

Siden da har jeg vært på desperat jakt etter slike støvletter, men det er jaggu ikke lett å finne de perfekte, med rette runde tupp, pen hæl, fine detaljer etc.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Du kan iallefall droppe "julepynten" til våren. Enkle "duse" farger, pudder, rosa, grått og mörkeblått - og marine.

Midjen skal markeres med belte satt "höyt i midjen", höye midjer/liv i busker.

trange skjört til kneet, og "oppknepte" skjorter.

Knyt ett bånd til belte.. Ja, masse som i fjor, men ikke like mye farger og rysjer.

Gjest Fruktfat
Skrevet

klassisk.

er ofte tidligere ute i sverige m sånt, kjøp svenske elle.

det/du skal være velpleid og velstelt, chic, feminin;

samme som newt skrev.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...