Gjest Hva er det neste "it" Skrevet 12. januar 2006 #1 Skrevet 12. januar 2006 Hva kjøper dere i vår, hvilke klesplagg, sko og stiler tror dere blir fremtredende fremover? Please kom med noen innspill, jeg takker på forhånd Klem fra ida, trenger sårt ideer og inspirasjon
Gjest Gjest_ida_* Skrevet 12. januar 2006 #2 Skrevet 12. januar 2006 Her fant jeg litt, http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/929/1// Noen som har noe å tilføye? Det må da være mer enn dette som kommer? Ida
Gjest . Skrevet 12. januar 2006 #3 Skrevet 12. januar 2006 Har hørt rykter om og sett i butikker at shorts og nickers kommer for fullt jeg da.. Bla til støvletter..
Hilde Skrevet 12. januar 2006 #5 Skrevet 12. januar 2006 Av stilarter kan man nevne Hitchcockinspirert, ladylike 30-40talls, feminint og rocka. De store mustplaggene er shorts, vest og kjørehansker. (ja, ikke nødvendigvis samtidig da. ) Og de store baggy veskene er ikke borte enda..
Gjest Jalileh Skrevet 12. januar 2006 #6 Skrevet 12. januar 2006 jeg skal i allefall kjøpe meg noen kule støvletter til sommern og en god del shorts. kombinere dette.
Gjest Alea Skrevet 13. januar 2006 #7 Skrevet 13. januar 2006 Det kommer mye lyse og duse farger mener jeg å ha lest. Og metalliske farger som i høst også.
Kame Skrevet 13. januar 2006 #8 Skrevet 13. januar 2006 Hvilken type støvletter? Høy hæl, lav hæl, brune, svarte? Var i Paris i november, og der gikk "alle" med svart trang bukse, og svarte lave "ridestøvletter". Det så ut som om alle damene i Paris kom rett fra stallen! Siden da har jeg vært på desperat jakt etter slike støvletter, men det er jaggu ikke lett å finne de perfekte, med rette runde tupp, pen hæl, fine detaljer etc.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 13. januar 2006 #9 Skrevet 13. januar 2006 Du kan iallefall droppe "julepynten" til våren. Enkle "duse" farger, pudder, rosa, grått og mörkeblått - og marine. Midjen skal markeres med belte satt "höyt i midjen", höye midjer/liv i busker. trange skjört til kneet, og "oppknepte" skjorter. Knyt ett bånd til belte.. Ja, masse som i fjor, men ikke like mye farger og rysjer.
Gjest Fruktfat Skrevet 13. januar 2006 #10 Skrevet 13. januar 2006 klassisk. er ofte tidligere ute i sverige m sånt, kjøp svenske elle. det/du skal være velpleid og velstelt, chic, feminin; samme som newt skrev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå