Gå til innhold

På en skala fra 1-10, rangèr utseendet ditt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

8/10

Hva i alle dager er poenget med denne tråden?

Anonymkode: e8fcd...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De fleste vil ligge mellom 4-7. KG er selvfølgelig unntaket, hvor selv slite trebarnsmødre på 38 år vurderer seg selv til 8/10.

Anonymkode: 1a618...ed6

Hva så om de er 8, eller føler seg som 8? Bra folk har selvtilitt. Hva andre syns vil uansett variere kraftig, det gjelder oss alle. Ingenting er satt i stein. 

Uansett så går verden videre

Anonymkode: 4fbd1...84a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann 25 her, 8-9 av 10. Veltrent, høy og mørk.

Er ekstremt populær blant damene, så jeg kan velge og vrake, men vraker mest ;) 

Anonymkode: 14d08...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil tro jeg er en 6, helt normalt utseende med noen pluss (fin feminin fasong, langt, tykt hår, myk hud, store øyne). Når jeg var yngre var jeg nok en 8, fikk veldig mye oppmerksomhet for utseendet frem til jeg var rundt 32 år. 

Anonymkode: 158a6...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er dum tråd. Dere er alle anonyme…. Hva er poenget? 

Anonymkode: e4cbe...dd6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

6 på en dårlig dag. 10 på en god. 12 på en ekstra god 🤣🤣🤣

Anonymkode: 99405...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto

Det er ikke opp til en selv å dømme det. Det ville vært enten arrogant/vrangforestilt eller selvhatende

Fokuser heller på å være den beste deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hva så om de er 8, eller føler seg som 8? Bra folk har selvtilitt. Hva andre syns vil uansett variere kraftig, det gjelder oss alle. Ingenting er satt i stein. 

Uansett så går verden videre

Enig. Bare flott om folk har høyt selvbilde på utseende. Bedre at folk tror de er penere enn de er enn at de tror de er styggere enn de er. 

Anonymkode: 1d1de...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Enig. Bare flott om folk har høyt selvbilde på utseende. Bedre at folk tror de er penere enn de er enn at de tror de er styggere enn de er. 

Hvorfor det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Bedre at folk tror de er penere enn de er enn at de tror de er styggere enn de er. 

Ydmyk selvtillit og arrogante vrangforestillinger er ikke det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Flintis skrev (Akkurat nå):

Hvorfor det?

Fordi det vil gjøre livet triveligere for dem, hvorfor ønske noen å gå rundt å føle seg stygge? Skal ikke ha noe med folk flest seksuelt eller romantisk uansett, så hva har det å si om folk er uenige? 

Kunne ønske jeg følte meg normal utsende messing, eller fin til og med Da har jeg kunne tenkt på andre ting, mye viktigere ting å fokusert utover på hva verden har å by på, istede for å fokusere innover å på om verden kommer til å syns det er greit at jeg tar del i den. Ja til god selvtilitt! 😊 Å da mener jeg ikke på den måten at man trykker med andre fordi man tror man er mer sexy osv, men at man trives godt i eget skinn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Maskinfører skrev (6 minutter siden):

1 Mann35 

Nei det er du garantert ikke❤️

Anonymkode: d0b67...1b9

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi det vil gjøre livet triveligere for dem, hvorfor ønske noen å gå rundt å føle seg stygge? Skal ikke ha noe med folk flest seksuelt eller romantisk uansett, så hva har det å si om folk er uenige? 

Kunne ønske jeg følte meg normal utsende messing, eller fin til og med Da har jeg kunne tenkt på andre ting, mye viktigere ting å fokusert utover på hva verden har å by på, istede for å fokusere innover å på om verden kommer til å syns det er greit at jeg tar del i den. Ja til god selvtilitt! 😊 Å da mener jeg ikke på den måten at man trykker med andre fordi man tror man er mer sexy osv, men at man trives godt i eget skinn. 

Jeg synes absolutt folk skal trives i eget skinn da. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

6 på en dårlig dag. 10 på en god. 12 på en ekstra god 🤣🤣🤣

Anonymkode: 99405...630

The power of make-up! 

Anonymkode: 071fe...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vanskelig å vurdere seg selv, men jeg anser meg selv som 7/10 på ansikt og 6/10 på kropp. Jeg er nå 46, og i tyveårene vant jeg missekonkurranser. 
Jeg lastet nylig ned Tinder og fikk 259 likes første dag (er ny på Tinder og vet ikke hva som er vanlig). 

Anonymkode: 062e6...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vanskelig å vurdere seg selv, men jeg anser meg selv som 7/10 på ansikt og 6/10 på kropp. Jeg er nå 46, og i tyveårene vant jeg missekonkurranser. 
Jeg lastet nylig ned Tinder og fikk 259 likes første dag (er ny på Tinder og vet ikke hva som er vanlig). 

Anonymkode: 062e6...740

Høres ut som normen for en gjennomsnittlig kvinne på tinder. 

Er det rart det er vanskelig for menn😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Høres ut som normen for en gjennomsnittlig kvinne på tinder. 

Er det rart det er vanskelig for menn😅

Menn sveiper jo på alt de får opp. Det har ikke noe med å være populær å gjøre, bare ulike brukermønstre blant kjønnene.

Anonymkode: ca78e...dd6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Menn sveiper jo på alt de får opp. Det har ikke noe med å være populær å gjøre, bare ulike brukermønstre blant kjønnene.

Anonymkode: ca78e...dd6

Vanskelig å skille seg ut når en er 1/247. Ikke rart responsraten er lav og den gjennomsnittlige opplevelsen på tinder er begredelig for menn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...