Gå til innhold

På en skala fra 1-10, rangèr utseendet ditt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker meg selv, til tross for å snart gå inn i 40-årene, litt ekstra på magen og litt rynker🤭 I mine øyne er jeg en 8 både i ansiktet og kroppen, men nå har jeg i alle år hadd et positivt syn på eget utseende da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vil rangere meg selv som 6/10 eller kanskje en svak sjuer ☺️

Jeg er høy og ganske slank (kvinne). Synes jeg er ansiktspen med litt sminke. 

Anonymkode: 3d976...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Intervence skrev (På 3.7.2023 den 23.34):

1/10

Ekspander  

Dømmekraften din om degselv er litt rusten, men ellers er du mye bedre enn 1/10 😅😊

Anonymkode: 4fbd1...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ansikt: 6/10 

Kropp: 7/10

Høyde: 4/10

Sånn ca. 

Dame i 30-årene 

Anonymkode: 26493...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

5/10. Ikke noe spesielt, er helt middelmådig. Er 27. 🙂

Anonymkode: 585a1...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 1.15):

Dømmekraften din om degselv er litt rusten, men ellers er du mye bedre enn 1/10 😅😊

Anonymkode: 4fbd1...84a

Ekspander  

Hva vet vel du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk høre på jobb i dag at en kollega trodde jeg hadde sminke på meg. Jeg var sminkeløs, kun fargeløst fett på leppene. Men jeg har ganske markerte lepper med en del farge i, naturlig mørke vipper og bryn, har gjerne litt farge i kinnene, og er brun pga sol i sommer. Jeg bruker ikke så mye sminke til hverdags om jeg sminker meg. Jeg bruker heller pengene mine på hudprodukter og hudpleie. Jeg har også ofte hørt at jeg lukter godt og kler meg fint.  Jeg ler ofte og har mye selvironi. Så uavhengig av utseendet tror jeg at jeg oppleves som tiltalende. 

Anonymkode: 79b45...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 17.56):

Fikk høre på jobb i dag at en kollega trodde jeg hadde sminke på meg. Jeg var sminkeløs, kun fargeløst fett på leppene. Men jeg har ganske markerte lepper med en del farge i, naturlig mørke vipper og bryn, har gjerne litt farge i kinnene, og er brun pga sol i sommer. Jeg bruker ikke så mye sminke til hverdags om jeg sminker meg. Jeg bruker heller pengene mine på hudprodukter og hudpleie. Jeg har også ofte hørt at jeg lukter godt og kler meg fint.  Jeg ler ofte og har mye selvironi. Så uavhengig av utseendet tror jeg at jeg oppleves som tiltalende. 

Anonymkode: 79b45...339

Ekspander  

Du lukter godt, har du tips til dusjsåpe, deo og hudkrem med god lukt? Jeg er også opptatt av å lukte godt. 

Anonymkode: 26493...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  DelvisPresley skrev (På 5.7.2023 den 9.37):

4-5/10.

Håpløst med andre ord.

Ekspander  

Hva mener du? Er det håpløst å være gjennomsnittlig? De fleste vil ligge rundt 5 på en skala fra 1 til 10. Hva er galt med det? 

Anonymkode: ca78e...dd6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 generelt.

Ansikt 7/10. Får høre at jeg er veldig søt, og ser ung ut (er 36, mange tror jeg er rundt 28). 

Kropp 3/10. Overvektig. Ikke veldig stor, gått ned 90 kg, har stor og fin rumpe, og store pupper. Har relativt smal midje, typisk timeglass. Har derimot litt heng her og der fordi jeg har gått ned, særlig på magen.

Stil 10/10. Jeg har klassisk 50-tallsstil og går mest med kjoler. Får høre at jeg kler meg veldig pent og flink til å finne klær som passer godt til kroppen min. 

Høyde 10/10. Akkurat gjennomsnittet for norske kvinner, og passer godt for min samboer på 1,80. 

Samboeren min synes jeg er veldig vakker, søt, deilig og pen, så da hører jeg heller på han enn meg selv. Han elsker formene mine og styrken min, heldigvis. Og så sier han at øynene mine er fantastisk vakre. :)

Endret av SPOCA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg vil kanskje rangere meg som en 5-er eller 6-er. Når jeg ser sånne åndssvake oversikter som rangerer folk etter utseende, så føler jeg at jeg passer best der. Det er også tilsvarende gruppe menn jeg finner mest attraktive, faktisk. Altså menn som rangeres som 5-ere og 6-ere.

Som barn fikk jeg høre at jeg var stygg, men som voksen får jeg alltid høre at jeg er så vakker og flott. Selv synes jeg at jeg er middels, og det er helt ok. Jeg misliker altfor mye fokus på utseendet. Skjønne og gode mennesker blir alltid vakre i mine øyne.

Anonymkode: 60cc0...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.7.2023 den 14.03):

Hva mener du? Er det håpløst å være gjennomsnittlig? De fleste vil ligge rundt 5 på en skala fra 1 til 10. Hva er galt med det? 

Ekspander  

5.5 er vel strengt tatt gjennomsnittet. Skalaen begynner jo ikke på 0 men på 1.

Ja, som mann er det rimelig håpløst å være under snittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  DelvisPresley skrev (På 5.7.2023 den 15.10):

5.5 er vel strengt tatt gjennomsnittet. Skalaen begynner jo ikke på 0 men på 1.

Ja, som mann er det rimelig håpløst å være under snittet.

Ekspander  

Hvis du vil ha en dame som er over 4-5 så kan jeg tro på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste vil ligge mellom 4-7. KG er selvfølgelig unntaket, hvor selv slite trebarnsmødre på 38 år vurderer seg selv til 8/10.

Anonymkode: 1a618...ed6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...