Gå til innhold

På en skala fra 1-10, rangèr utseendet ditt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det holder å legge på seg ca 12 kg når man går gravid. Så du er neppe en 5-er nå

Anonymkode: 3110d...402

Man kan være vakker til tross for ekstra kilo. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 91115...bf1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det holder å legge på seg ca 12 kg når man går gravid....

Anonymkode: 3110d...402

Hva mener du med at det holder? 

Anonymkode: 79b45...339

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utseende 6/10. Jeg har et attraktivt yrke så på datingfronten trekker det opp litt.

Anonymkode: 56d28...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal tro lenger. Det er nok veldig delte meninger om meg, fra ganske kjekk til under middels. Det er bare damenes oppfatning som spiller noen rolle.

En dame skrev tidligere i år at jeg er en av de kjekkeste i en Facebook-gruppe, og det hender at det er litt interesse fra damer, men totalinntrykket er at jeg er nede på 4 eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
norw skrev (1 time siden):

Vet ikke hva jeg skal tro lenger. Det er nok veldig delte meninger om meg, fra ganske kjekk til under middels. Det er bare damenes oppfatning som spiller noen rolle.

En dame skrev tidligere i år at jeg er en av de kjekkeste i en Facebook-gruppe, og det hender at det er litt interesse fra damer, men totalinntrykket er at jeg er nede på 4 eller noe.

Da er du kjekk, men selvkritisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6/10 kanskje? Jeg er lav, det trekker nesten alltid ned, og huden er ikke 100%. Litt stor panne og liten hake, og kunne nok vært bedre trent. På den annen side er jeg slank, har hår på hodet, det er fortsatt ikke grått og jeg har lite rynker. Kan ikke alltid forvente det hos en 40-åring. 

Det som imidlertid gjør sånne rangeringer så vanskelig, er at folk har preferanser, og mer spesiell man ser ut, jo mer kan skalaen hoppe og falle avhengig av personen man snakker med. Bare det å være slank som mann (og dermed typisk lettere enn dama) kan være en ulempe eller en fordel alt ettersom. Virker som kvinner ofte også er delt ca. 50/50 på hva de synes om skjegg. Så har jeg hår til midt på ryggen, og erfaringsmessig er det enten utrolig tiltrekkende eller fullstendig frastøtende, avhengig av hvem du spør. :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5/10. Jeg er veldig middels. Ikke pen, ikke stygg, for mange cm rundt midjen uten dermed å bedømme meg som feit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om morningen: 4/10,

vanlig jobbsituasjon: 6/10

kledd opp og brukt litt tid på sminke og klesplagg: 8/10. 

Svært trøtt småbarnsmor i tidlig 30 årene. 

Anonymkode: 9c9dc...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.6.2023 den 12.58):

Jeg tror andre som ikke kjenner meg ser meg som 1-2. Personlig synes jeg at jeg kan være en 6 på en god dag. Jeg liker meg selv og mitt eget utseende, selv om det for andre er uvanlig/ikke vakkert. 

Anonymkode: ca78e...dd6

Så bra! Jeg også! Er så pen i speilet i blant, men ikke på bilder :) Får litt sjokk hver gang jeg ser gruppebilder eller tilfeldigvis ser speilbilde av meg sammen med andre og innser hvordan jeg ser ut sammenlignet med andre.

Anonymkode: 55df5...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Da er du kjekk, men selvkritisk. 

😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er 45, men får hele tida høre jeg ser ut å være i 20 årene og venninnene mine ser slitne ut eller de tror hin ene venninnen min er min mor. Jeg er 1,74 og slank og alle kommentere øynene og smilet mitt. Jeg har 4267 følgere på fb og får stadig nye venneforespørsel og følgere. Blir sjekket opp og flørtet med ofte! Phu! Men jeg selv syns jeg ser nokså normal ut og jeg klare ikke å se det andre ser. 💚🧡💛💙💜🤍❤️ ☀️☀️

Anonymkode: 759a3...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 45, men får hele tida høre jeg ser ut å være i 20 årene og venninnene mine ser slitne ut eller de tror hin ene venninnen min er min mor. Jeg er 1,74 og slank og alle kommentere øynene og smilet mitt. Jeg har 4267 følgere på fb og får stadig nye venneforespørsel og følgere. Blir sjekket opp og flørtet med ofte! Phu! Men jeg selv syns jeg ser nokså normal ut og jeg klare ikke å se det andre ser. 💚🧡💛💙💜🤍❤️ ☀️☀️

Oi, sier de faktisk at vennene dine ser slitne ut til deg? Frekt 😅 Folk som ikke kan gi komplemamg uten å dra noen andre ned er shady 

Anonymkode: 4fbd1...84a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ofte høre jeg er 10 , men selv syns jeg er 8

Jeg er i 40 åra og liker å sminke og kle meg fint, og noen dager går jeg uten sminke og liker å kle meg i feks snekkerbukse min eller litt slitte og godt brukt favoritt tøy! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oi, sier de faktisk at vennene dine ser slitne ut til deg? Frekt 😅 Folk som ikke kan gi komplemamg uten å dra noen andre ned er shady 

Anonymkode: 4fbd1...84a

Ja, venninnene mine overhørte det, vi var ute på by’n en kveld. Og engang kommenterte en fyr under et bilde jeg var den flotteste av oss jenter, jeg måtte si fra til han ikke kan skrive sånt! Hun ene venninnen ble sur! Men disse venninnene jeg snakker om nå, er jeg ikke venninne med mer, fordi jeg ble sjekket opp av noen de likte. Jeg hadde kjæreste i den tida, og jeg ga aldri inntrykk av jeg var interessert tilbake, aldri! Jeg får sjelden venninner. Jeg har ei jeg omgås mye nå, folk spør om hun er min mor, og jeg er livredd å miste hun pga folk lure. 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje en 7/10 i utseende i en alder av 36 med to barn. 

Har begynt å få litt dypere smilerynker rundt øynene. Ellers glatt hud, ingen strekkmerker, bmi på 19. Stram atletisk kropp utenom en paddeflat rumpe, som har vært slik hele livet. Jeg har en  genetisk forbannelse over meg der.. langt, blondt, glatt hår som aldri har vært farget. Flotte symmetriske tenner og ansiktstrekk. 

Utstråling er jeg kanskje på en 8-9/10  går alltid i høyhælte, ren og elegant stil. Alltid rett i ryggen med god holdning. Kjent for å alltid smile. 

Anonymkode: c40c2...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

4 kanskje :) Men sunne verdier og interesser og et behagelig vesen sier noen gjør at jeg ikke har problemer med å finne en partner. Ikke lett å finne den rette men jeg har klart det. Så har man aldri garanti om det varer eller ikke.

Anonymkode: 372c5...349

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...