Gå til innhold

På en skala fra 1-10, rangèr utseendet ditt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
  Perfume skrev (På 29.6.2023 den 21.18):

Selv tipper jeg at jeg er en 3'er.. Pga overvekt.. 🤔 

Hadde jeg vært normalvektig så kanskje en 5er? 

Ekspander  

Akkurat samme her

Anonymkode: 59e4c...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 29.6.2023 den 21.38):

Det går fint, var kun ment som et kompliment.

Anonymkode: 14d08...34a

Ekspander  

Vet du, jeg opplever flere som mener jeg burde være takknemlig for oppmerksomhet fra yngre. Akkurat som det er en gave. 

Kanskje andre hadde blitt glad? Men jeg er mer enn «å bli tatt» eller «harva over», eller lignende. 

Anonymkode: 7ac85...6ec

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 29.6.2023 den 21.44):

Vet du, jeg opplever flere som mener jeg burde være takknemlig for oppmerksomhet fra yngre. Akkurat som det er en gave. 

Kanskje andre hadde blitt glad? Men jeg er mer enn «å bli tatt» eller «harva over», eller lignende. 

Ekspander  

Tenkte vel dere liker å høre at dere fortsatt er ettertraktet, spesielt av yngre menn også.

Selvfølgelig er du mer enn et stykke kjøtt, men her er vi jo i en tråd som kun diskuterer utsende, så kommentarene blir litt overfladiske da.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har litt lyst til å være snill mot meg selv. Vet selvfølgelig godt at jeg ikke er av de peneste der ute, men jeg er ikke så ille heller. Det er utrolig vanskelig å bedømme seg selv.

Å bruke disse skalaene tror jeg ikke at har mye godt for seg. Folk vurderer seg på ulike måter og andre vil vurdere deg på ulike måter. Jeg synes det er viktigere å se på ting som er fint og bra ved meg.

At jeg har en kjæreste som synes at jeg er fin hjelper også på, selv om jeg ikke går rundt og innbiller meg at han mener at jeg er 10/10. Han liker den totale pakken og det er bra nok for meg.

Tror vel egentlig at utseendet mitt er ganske ordinært, men det er også ting ved meg som gjør at jeg skiller seg ut. Det er ikke nødvendigvis sånn at alle synes at det er pent av den grunn.

Anonymkode: 7838c...8d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er en 10 av 10 ble kalt High Class jente på skolen. Mix ansikt av selena gomez + camila cabello. Timeglass form.

Men! jeg tar ikke vare på meg selv, lenger sminker meg ikke og kler meg ikke pent! er naturlig pen så folk ser ikke at jeg gir faen xD vil da rune av med 7 av 10 

Anonymkode: 971b7...7a8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl

I mine øyne en 5 er , men er populær hos det annet kjønn, så ligger sikkert høyere hos menn. Tror de ser på helheten, kroppen , smilet og personligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 29.6.2023 den 21.53):

Tenkte vel dere liker å høre at dere fortsatt er ettertraktet, spesielt av yngre menn også.

Selvfølgelig er du mer enn et stykke kjøtt, men her er vi jo i en tråd som kun diskuterer utsende, så kommentarene blir litt overfladiske da.

Ekspander  

Fortsatt ettertraktet? Jeg skjønner vi tenker ulikt, for å være god nok til sex… Kan du uttrykke det på en annen måte?

En overfladisk kommentar, som jeg hadde satt pris på, hadde vært og skrevet at jeg holder meg godt. Uten å blande inn sex.

Jeg er på ferie nå, og har opplevd anerkjennende blikk og litt blunking disse dagene. Det er hyggelig :). 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8-9/10. Ganske fornøyd selv og ikke hatt noe problem med menn. Også en god venninne og kollega 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg føler at jeg har et ganske nøytralt blikk på eget utseende. Har aldri hatt noe særlig komplekser og er ok fornøyd med sånn jeg ser ut. Men jeg er allminnelig attraktiv, ikke vakker, ofte blitt kalt "pen", men i omgangskretsen er det mange penere jenter som faktisk er ansiktspene: Så ca 7/10 i mitt hode. For jeg syns ansiktspenhet er viktigst. Og der er jeg ikke helt oppe. 

Men - det syns ikke gutter. De går de etter kropp. Det møter jeg igjen og igjen. Og jeg er slank/tynn, timeglassfigur med sprettrumpe. Har blitt kalt "en tier" en del ganger. Men det er KUN pga kroppen. Spørs om jeg kan cruise på kroppen om 20 år da. Vi får se 😄 

Anonymkode: 5a804...ee4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil si 8 på ansikt, 7 på kropp etter tre fødsler (9 før første) og 9-10 på stil.

K38

Anonymkode: 73013...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs veldig hvordan skalaen er bygd opp. 

Men tipper jeg er 6-7. 

Normal +. Synes jeg ser bra ut, og er fornøyd med det 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Elooon skrev (På 29.6.2023 den 21.10):

Er det lov å si 10 eller blir man automatisk angrepet og ropt troll etter da? Driter nå i det, jeg er fornøyd uansett.
Eneste ene neseboret jeg ikke er helt fornøyd med men sier 10 likevel fordi det er bare ett fuckings nesebor! Er ellers fornøyd med kropp, ansikt og hår. 

Ekspander  

Hvorfor skulle noen beskylde deg for å være troll fordi du skriver et innlegg om at du er fornøyd med utseendet ditt? 

Anonymkode: 3fa51...4f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nå, høygravid med en vektoppgang på 20 kg og en 2 åring som er i full vigør: 5

Vanligvis: 7

Anonymkode: 51376...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke og bryr meg ikke. Jeg er 35 og har ihvertfall klart å unngå å få rynker enda , det er det jeg bryr meg mest om.

Anonymkode: 4d728...e56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuss

På en dårlig dag så ville jeg nok si 2 på en god dag 10. Jeg er ikke objektivt nok til å vurdere eget utseende, det komme helt an på hvordan jeg føler meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 30.6.2023 den 13.52):

Nå, høygravid med en vektoppgang på 20 kg og en 2 åring som er i full vigør: 5

Vanligvis: 7

Anonymkode: 51376...f10

Ekspander  

Det holder å legge på seg ca 12 kg når man går gravid. Så du er neppe en 5-er nå

Anonymkode: 3110d...402

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...