AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #1 Skrevet 29. juni 2023 Jeg har helseangst, men klarer ikke å la være å drikke lettbrus. får dårlige tenner av vanlig brus. Leser på nrk nå at det er trygt med aspartam men de mengdene vi får i oss i Norge, bare ikke i juli. Skjønner ikke. hvorfor kan vi ikke drikke brus i juli uten å risikere kreft? De skriver To kilder ved kjennskap til proessen opplyser til nyhetsbyrået reuters at whos krftforksningsavdeling vil stemple aspartam som mulig kreftfremkallende for mennesker i juli. Blir seriøst stressa nå og skjønner ikke hvorfor dette er ekstra farlig i juli? Anonymkode: 7196b...08b 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #4 Skrevet 29. juni 2023 Hvordan vet aspartamen at det er juli og ikke august eller desember? Vil jo tro at de mener at salget øker i juli, pga ferie og varme.. da er det jo bare å la vær å drikke ekstra, men drikke samme mengde som vanlig. Drikk mer vann.. Anonymkode: 83827...a3e 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #5 Skrevet 29. juni 2023 De mistenker kun at det kan være kreftfremkallende om du drikker flere flere hundre liter daglig.....Lykke til med det. Anonymkode: bea2c...9a4 3
svartkatt Skrevet 29. juni 2023 #6 Skrevet 29. juni 2023 De mener vel bare at folk generelt drikker mer i juli.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #7 Skrevet 29. juni 2023 Verdenslederne vil ikke du skal vite dette. Det har sammenheng med såkalte chemtrails, som du kanskje har hørt om. I feriemåneden juli er det naturligvis nok flest chemtrails, og kjemikaliene i chemtrails man innånder reagerer med aspartamen man får i seg gjennom mat. Disse stoffene reagerer og danner et molekyl, som lagres i huden og som i sin tur reagerer med UV-stråling som er sterkest i juli. Resultatet er opphopning av slaggstoffer i hjernen som vil gjøre menneskeheten mer mottakelig for den nye verdensorden. Anonymkode: cad34...0fa
Topsi Skrevet 29. juni 2023 #8 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Verdenslederne vil ikke du skal vite dette. Det har sammenheng med såkalte chemtrails, som du kanskje har hørt om. I feriemåneden juli er det naturligvis nok flest chemtrails, og kjemikaliene i chemtrails man innånder reagerer med aspartamen man får i seg gjennom mat. Disse stoffene reagerer og danner et molekyl, som lagres i huden og som i sin tur reagerer med UV-stråling som er sterkest i juli. Resultatet er opphopning av slaggstoffer i hjernen som vil gjøre menneskeheten mer mottakelig for den nye verdensorden. Anonymkode: cad34...0fa Forsiktig med ironien, noen tror på sånt 😅🤣 5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #9 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Verdenslederne vil ikke du skal vite dette. Det har sammenheng med såkalte chemtrails, som du kanskje har hørt om. I feriemåneden juli er det naturligvis nok flest chemtrails, og kjemikaliene i chemtrails man innånder reagerer med aspartamen man får i seg gjennom mat. Disse stoffene reagerer og danner et molekyl, som lagres i huden og som i sin tur reagerer med UV-stråling som er sterkest i juli. Resultatet er opphopning av slaggstoffer i hjernen som vil gjøre menneskeheten mer mottakelig for den nye verdensorden. Anonymkode: cad34...0fa Hvor kan jeg lese mer om dette? ts Anonymkode: 7196b...08b
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #10 Skrevet 29. juni 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor kan jeg lese mer om dette? ts Anonymkode: 7196b...08b Du kan ikke lese mer om det noen steder fordi personen fant det opp akkurat og bare tuller med deg. Anonymkode: 48593...8f6 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #11 Skrevet 29. juni 2023 28 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har helseangst, men klarer ikke å la være å drikke lettbrus. får dårlige tenner av vanlig brus. Leser på nrk nå at det er trygt med aspartam men de mengdene vi får i oss i Norge, bare ikke i juli. Skjønner ikke. hvorfor kan vi ikke drikke brus i juli uten å risikere kreft? De skriver To kilder ved kjennskap til proessen opplyser til nyhetsbyrået reuters at whos krftforksningsavdeling vil stemple aspartam som mulig kreftfremkallende for mennesker i juli. Blir seriøst stressa nå og skjønner ikke hvorfor dette er ekstra farlig i juli? Anonymkode: 7196b...08b Det er ikke ekstra farlig i juli. Stemplingen skjer i juli. Det er like farlig (eller ufarlig) hele året. Anonymkode: 48593...8f6 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #12 Skrevet 29. juni 2023 Du vet at kullsyre er dårlig for tennene uansett om det er sukkerfritt også? Anonymkode: 21bf0...11f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #13 Skrevet 29. juni 2023 De skal formelt stemple det som potensielt kreftfremkallende, og det blir gjort i juli. Det gjelder selvsagt alle måneder i året. Men kanskje jeg som ikke skjønte spøken…? :) Anonymkode: 139a6...4af 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #14 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor kan jeg lese mer om dette? ts Anonymkode: 7196b...08b TOR Anonymkode: cad34...0fa
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #15 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har helseangst, men klarer ikke å la være å drikke lettbrus. får dårlige tenner av vanlig brus. Leser på nrk nå at det er trygt med aspartam men de mengdene vi får i oss i Norge, bare ikke i juli. Skjønner ikke. hvorfor kan vi ikke drikke brus i juli uten å risikere kreft? De skriver To kilder ved kjennskap til proessen opplyser til nyhetsbyrået reuters at whos krftforksningsavdeling vil stemple aspartam som mulig kreftfremkallende for mennesker i juli. Blir seriøst stressa nå og skjønner ikke hvorfor dette er ekstra farlig i juli? Anonymkode: 7196b...08b altså brus er brus når det kommer til tenner... 😆 og sukker i moderate mengder er alltid bedre enn kunstig fremstilt søtning.. Anonymkode: 6ade9...606 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #16 Skrevet 29. juni 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor kan jeg lese mer om dette? ts Anonymkode: 7196b...08b Steigan, Resett samt Document.no bruker og være troverdige nyhetskilder i akkurat DENNE saken. Anonymkode: 00ebc...c85
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #17 Skrevet 29. juni 2023 E så et intervju av en som jobbet i 2 verdens krigen for mangen år siden som jeg ikk finner igjenn. Han sa det samme sgoffet som er apsartam var opprinneligt lagd som nerve gassgift. Og at dem fant ut at det smakge utroligt søtt. Å at det er trygt i ekstremt små mengder og senere ble brukt til å fjerne maling. Anonymkode: 2bbd8...2ee 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #18 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): E så et intervju av en som jobbet i 2 verdens krigen for mangen år siden som jeg ikk finner igjenn. Han sa det samme sgoffet som er apsartam var opprinneligt lagd som nerve gassgift. Og at dem fant ut at det smakge utroligt søtt. Å at det er trygt i ekstremt små mengder og senere ble brukt til å fjerne maling. Anonymkode: 2bbd8...2ee Hvis noen vet hva video jeg snakker kan du vær så snill minne meg på hva den heter? eller hva han fyren heter🙏 Anonymkode: 2bbd8...2ee
Unn9 Skrevet 29. juni 2023 #19 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du vet at kullsyre er dårlig for tennene uansett om det er sukkerfritt også? Anonymkode: 21bf0...11f Men vi har soda stream, jeg spurte tannlegen om det var dårlig for tennene, han svarte nei.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #20 Skrevet 29. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Steigan, Resett samt Document.no bruker og være troverdige nyhetskilder i akkurat DENNE saken. Anonymkode: 00ebc...c85 Hahahaha nei. 🤣 Vær snille med TS nå da, ikke flere tullesvar. Anonymkode: 48593...8f6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå