Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde mine tjueår på 90-tallet. I dag handler det bare om ons, og bruk og kast mentalitet hos damer, fordi dem kan velge og vrake på tinder.

Vi menn er tapere på datingmarkedet i dag, pga datingapper.

Anonymkode: 27e11...03e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mine tjueår på nittitallet, og jeg skulle ønske det var omvendt. Kanskje er du som meg, en helt ok utseende fyr, med mange gode egenskaper, men introvert, sjenert, og uten sosiale skills?  For oss var det ikke "gode gamle dager", men en ørkenvandring. Nå har du sjansen til å bli kjent med folk over alle slags platformer, i tillegg til i.r.l. 

Bli ditt beste jeg, tren, les, vær velstelt og godt antrukket, lær deg å snakke om alt med alle, og ikke forvent at du skal ha kjæreste i neste uke.  Pappa til to på 20+

Anonymkode: 03487...6ce

• Liker 12
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja, fordi dere er på datingapper. Ingen tvinger deg til å være der. Jeg er ikke og har aldri vært på Tinder. Smil til kvinner IRL 

Anonymkode: afc3c...a0c

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg synes det er umulig å få seg mann. Samme oppfatning som deg. Det er en bruk og kast/ons mentalitet hos mange menn også. De fleste er kun intr i å snakke om sex eller møtes for å ha sex 🙄🤦‍♀️ 

Kvinne 34

Anonymkode: 6c8f4...831

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror dere virkelig det er noe profitt for tinder hvis dere får kjæreste?!?

Anonymkode: a4117...b73

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i flere forhold da jeg var yngre, men er nå passert 40 og jeg har datet noen menn og dem jeg har fått kontakt med har vært snare på sex og kos. Dem som har virket seriøs etter noe mer har blitt stille plutselig. Jeg er veldig lei denne mentaliteten som bruk og kast, og alle er mest opptatt av utseende, virker som ingen vil bli kjent med personligheten lenger. Kjærligheten er kald hos dem fleste. Er mer kjærlighet til penger, status, dyre biler og hjem og ting enn til hverandre.

Anonymkode: c5e51...21a

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å tro at alle damer kan velge og vrake. Alle pene mennesker kan velge og vrake.

Anonymkode: ef7a2...c48

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Javel hvis du sier det så 

Anonymkode: 797dd...719

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og jeg synes det er umulig å få seg mann. Samme oppfatning som deg. Det er en bruk og kast/ons mentalitet hos mange menn også. De fleste er kun intr i å snakke om sex eller møtes for å ha sex 🙄🤦‍♀️ 

Kvinne 34

Anonymkode: 6c8f4...831

Og jeg har litt samme inntrykk. Prøver å få meg kjæreste i disse dager. Så er det sånn at taperne på Tinder er menn og damer på 35-ish ++ i alder? 🤷🏼‍♀️ Håper ikke det..

K38 

Anonymkode: af012...822

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg matchet med en mann på tinder som hadde opplevd utallige avvisninger, og aldri vært typen som klarte å få "drømmedama". Vi begynte å prate, og har virkelig en helt magisk kjemi. Jeg har blitt stupforelsket i ham, og han i meg. Han tuller med at han tror jeg lurer ham, og at det er for godt til å være sant. Jeg sitter med samme tanker, fordi jeg har aldri vært borti en slik ekstrem emosjonell OG seksuell match. Jeg syns utseende hans er nydelig, men han er ikke den typen man forbinder med en typisk kjekkas. Mitt utseende, med personlige preferanser tatt i betraktning, er vel 8 - 9 (han mener såklart 10 da, og får meg til å føle det slik). Poenget mitt er at jenta di eksisterer der ute, så ikke gi opp håpet 😊 

Anonymkode: 23a3a...73c

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, fordi dere er på datingapper. Ingen tvinger deg til å være der. Jeg er ikke og har aldri vært på Tinder. Smil til kvinner IRL 

Anonymkode: afc3c...a0c

Villebarepratelitt?

Anonymkode: 5866c...906

Skrevet

Umulig å finne en mann også, mye lettere i 20 åra på 90 tallet.

AnonymBruker
Skrevet

Partnere finnes der ute. Men det er viktig å ikke gi opp, for gjør man det ender man opp sittende alene og ulykkelig i en sofa og spise pizza og strikke (kvinner) eller game (menn), og helt ærlig!: Ingen ønsker å ende opp helt alene, helt aseksuell 😢

• Nyttig 1
Skrevet

Er ikke så greit for damene heller, som brukes for sex, blir lurt osv. Bare helt ulike problemstillinger.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (6 timer siden):

Er ikke så greit for damene heller, som brukes for sex, blir lurt osv. Bare helt ulike problemstillinger.

Og jeg kan love deg at i 30-åra som kvinne, så hjelper det ikke å være pen eller ha fin kropp og trene ofte. Menn krever vel en helt spesiell kjemi for å gå inn i forhold. Spesielt når man har barn 50% virker det som menn har høy terskel. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Partnere finnes der ute. Men det er viktig å ikke gi opp, for gjør man det ender man opp sittende alene og ulykkelig i en sofa og spise pizza og strikke (kvinner) eller game (menn), og helt ærlig!: Ingen ønsker å ende opp helt alene, helt aseksuell 😢

Hahaha, viktig å ikke gi opp? Lol... det har jeg gjort for lenge siden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2023 den 9.44):

Skulle ønske jeg hadde mine tjueår på 90-tallet. I dag handler det bare om ons, og bruk og kast mentalitet hos damer, fordi dem kan velge og vrake på tinder.

Vi menn er tapere på datingmarkedet i dag, pga datingapper.

Anonymkode: 27e11...03e

Begge kjønn er dømt til å tape, bare at kvinnene kan få så mye sex de vil.

Vinnerne er kjekke og populære menn som kan få både sex og forhold om de vil. Alle damene på tinder tror de kan få den kjekkeste siden de får en like av dem.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Javel. Her sitter jeg og prøver å funne drømmemannen, mens andre klager over at de ikke får bli sammen med hvem som helst. Skuff dere litt selvrespekt. Hvem trenger de man ikke vil bli sammen med?

Anonymkode: 3775f...1f3

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...