Gå til innhold

Ble kjeftet huden full av dame på treningssenteret

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nærmest aldri observert sjekking på treningssenteret hvor partene ikke kjenner hverandre fra tidligere. Derfor syns jeg det er merkelig når enkelte damer klager over dette fenomenet.

Her om dagen var det ei dame som trente markløft i bare føtter, og jeg påpekte diskret til henne at det ikke er lov med bare føtter på senteret. Hun risikerte å bli bortvist informerte jeg om bare, har sett noen bli det tidligere.

Hun ble fly forbanna, og var bastant på at jeg kun ønsket å ta kontakt med henne. Hun sa at hun er lei av ukjente menn som prøver å sjekke henne opp når hun trener.

Altså, er det virkelig så mange forsøk på sjekking fra ukjente menn for damer? Har som sagt aldri observert det før. Ble bare paff jeg.

Anonymkode: 9f08e...e64

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En mann som er opptatt av regelverk, og høflig påpeker det for andre?

Jo, jeg hadde trodd det var sjekkling. 

For fremtiden; overlat slikt til Karens. 

Anonymkode: cc531...dab

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg har nærmest aldri observert sjekking på treningssenteret hvor partene ikke kjenner hverandre fra tidligere. Derfor syns jeg det er merkelig når enkelte damer klager over dette fenomenet.

Her om dagen var det ei dame som trente markløft i bare føtter, og jeg påpekte diskret til henne at det ikke er lov med bare føtter på senteret. Hun risikerte å bli bortvist informerte jeg om bare, har sett noen bli det tidligere.

Hun ble fly forbanna, og var bastant på at jeg kun ønsket å ta kontakt med henne. Hun sa at hun er lei av ukjente menn som prøver å sjekke henne opp når hun trener.

Altså, er det virkelig så mange forsøk på sjekking fra ukjente menn for damer? Har som sagt aldri observert det før. Ble bare paff jeg.

Plaget hun deg med føttene sine? Eller bruker du å gå bort til alle som ikke følger regelverk til punkt og prikke, og påpeke det?

Anonymkode: c6c90...a51

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle bare sakt noe som "Nei, du er ikke utseendemessig noe for meg. Litt for mye muskler på deg til å være interessert. Dessuten, har du tydeligvis høye tanker om deg selv, om du tror alle menn som tar kontakt med deg er interesserte i deg. Litt for enkel for min smak" Så ville jeg sagt ifra om dette til de som jobber der. Fått dette mennesket kastet ut.

Anonymkode: 4e00d...733

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke trodd at det var sjekking. Hun kan ha hatt en dårlig dag.

Anonymkode: 6f1d8...419

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Dama er syk i hodet tydeligvis.  Folk i dag tåler ikke å bli snakket til. Å koble sånt til sjekking, sier noe om hvor sykt innbilsk man er. 

Har nok blitt plaget med sjekking selv. Sjekking er forøvrig en ting,  men plagsomt når folk glor og ikke lar deg være i fred når du har avvist dem. Dette hadde jeg aldri klart å tolke i retning noe sjekking.  

Da hadde jeg sagt takk for at du sa fra og funnet skoene mine

Anonymkode: 5bea7...a2f

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller aldri observert sjekking på mitt treningssenter. Folk er jo hyggelig mot hverandre, hilser, smiler og sier hei. Noen kan sikkert forveksle sånt med sjekking. 

Jeg hadde aldri tatt det du gjorde som sjekking, ts. Men det sier jo litt om hvor innbilsk enkelte er. Jeg hadde takket for at du gjorde meg oppmerksom på det. Jeg hadde forøvrig aldri kommet på å trene med bare føtter på et treningssenter heller, og stusser litt på hvilke type mennesker som tenker at sånt er greit. 

Anonymkode: 024b4...301

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Det innbilske mennesket tror nok at alle som ser i hennes retning sjekker henne opp. 

Anonymkode: 88f79...546

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spesielt å tolke det som å bli sjekket opp, mdn jeg hadde blitt irritert og tenkt du kunne passe dine egne jævla saker. 

Og hadde forøvrig ikke giddet å trene et sted med teite nazi-regler om at man ikke kan gjøre markløft i bare føtter, what the fuck? 

Anonymkode: 29f5e...162

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spesielt å tolke det som å bli sjekket opp, mdn jeg hadde blitt irritert og tenkt du kunne passe dine egne jævla saker. 

Og hadde forøvrig ikke giddet å trene et sted med teite nazi-regler om at man ikke kan gjøre markløft i bare føtter, what the fuck? 

Fine regler mht fotsopp og generell hygiene tenker jeg. Og bra noen tør si fra.

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde ikke trodd at det var sjekking. Hun kan ha hatt en dårlig dag.

Enig med denne.

Hadde ikke tenkt det var sjekking. Og ekkelt at dama gikk barfot... Æsj.. 

Anonymkode: 1fb65...1f1

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du skulle bare sakt noe som "Nei, du er ikke utseendemessig noe for meg. Litt for mye muskler på deg til å være interessert. Dessuten, har du tydeligvis høye tanker om deg selv, om du tror alle menn som tar kontakt med deg er interesserte i deg. Litt for enkel for min smak" Så ville jeg sagt ifra om dette til de som jobber der. Fått dette mennesket kastet ut.

Oi, hårsår da gitt. Hevn er en god løsning, det blir bra for alle. 

Anonymkode: e2998...155

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du foretrekker fotsopp, ja. Det bør være innlysende at man bruker sko på et treningssenter, men dette senteret har åpenbart tiltrukket seg sin andel av selvberettigede Karens og Kens så de må nok spesifisere.

Bra at TS viser insj og lederevne og peker på dette. Kudos, TS.

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Enig med denne.

Hadde ikke tenkt det var sjekking. Og ekkelt at dama gikk barfot... Æsj.. 

Anonymkode: 1fb65...1f1

Ja , har aldri trent barbeint selv. Men om jeg hadde gjort det og noen kom bort og sa ifra så hadde jeg bare tatt på meg skoene uten å bråke om det. Mange som får noia av bare føtter og det har også noe med hygiene å gjøre på et sted med mange folk.

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fine regler mht fotsopp og generell hygiene tenker jeg. Og bra noen tør si fra.

Er vel mye større sjanse for å få fotsopp i dusjen i garderoben vel.

Men med det sagt så forstår jeg ikke folk som går barfot i offentligheten, eller i bare sokkene på jobb. De blir jo veldig møkkete under føtta og drar da denne møkka med seg inn hjemme hos seg selv og andre. 

Har til og med sett en fyr gå barfot ut fra Oslo S... Ikke bare er det uhygienisk, men man kan jo også få kutt og infeksjoner under føttene, og det er jo vondt å tråkke på spisse ting, ol. Jeg kan ikke se en eneste fordel med det.

Anonymkode: 60367...397

• Liker 2
Skrevet

Det er noe som feiler henne. Kanskje hun var påvirket av dop? 

• Liker 3
Skrevet

En ukjent mann kommer bort uten forvarsel og kommenterer ting relatert til kroppen min, under dekke av å skulle opplyse om regelverket, uten å være ansatt. Det skal ikke være veldig klønete formulert før jeg kunne tolket det som en dårlig unnskyldning til å  ta kontakt... Og det handler ikke om at jeg tror jeg er så innmari attraktiv og  uimotståelig, men om litt for mange dårlige erfaringer med menn som ser sjekking som sport. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har heller aldri observert sjekking på mitt treningssenter. Folk er jo hyggelig mot hverandre, hilser, smiler og sier hei. Noen kan sikkert forveksle sånt med sjekking. 

Jeg hadde aldri tatt det du gjorde som sjekking, ts. Men det sier jo litt om hvor innbilsk enkelte er. Jeg hadde takket for at du gjorde meg oppmerksom på det. Jeg hadde forøvrig aldri kommet på å trene med bare føtter på et treningssenter heller, og stusser litt på hvilke type mennesker som tenker at sånt er greit. 

Anonymkode: 024b4...301

Samme her. 

Anonymkode: d87d2...137

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En mann som er opptatt av regelverk, og høflig påpeker det for andre?

Jo, jeg hadde trodd det var sjekkling. 

For fremtiden; overlat slikt til Karens. 

Anonymkode: cc531...dab

Hvorfor i all verden skulle du tro det? Da tror jeg du trenger en justering av egen appell. Og ikke minst også en holdningsendring til menn. Du kan ikke gå rundt og alltid anta det verste. Det er forskrudd.

Anonymkode: 3d460...1a3

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Altså, først driver han og maser om noe han personlig ikke har noe med, så bør han være dritfrekk når hun reagerer? Hvorfor skal han få henne kastet ut? Har hun skadet ham på noen måte?

Anonymkode: c6c90...a51

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...