Gå til innhold

Dating og bra personlighet, noe manglet. Er det vits?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere her inne som har datet noen hvor kjemien og samtalen fløt lett, men fortsatt noe som manglet?

Jeg har ikke mye dating erfaring, men har jo vært på et to-siffra antall stykk.

Siste en kvinne som var veldig bra, god personlighet og god match, samtalen fløt bra. Til tross for at damen hadde et normalt utseende, følte jeg ingen tiltrekning. Andre som har opplevd lignende? Ble det noe mer? Har det hensikt å date videre, hva er deres erfaring?

Anonymkode: 6963f...450

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke tiltrekning så er det ikke tiltrekning. Det er ikke noe som kan tvinges frem uansett hvor godt man liker vedkommende, og for min del blir det aldri noe mer hvis det ikke finnes tiltrekning ved første møte.

Anonymkode: c946d...351

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det ikke tiltrekning så er det ikke tiltrekning. Det er ikke noe som kan tvinges frem uansett hvor godt man liker vedkommende, og for min del blir det aldri noe mer hvis det ikke finnes tiltrekning ved første møte.

Ja… så uansett hvor lett samtalen flyter også? Man leser her inne at tiltrekning kan oppstå. Jeg tviler, jeg tror også at man merker mye på første date.

Ts

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke mye dating erfaring men datet et tosifret antall stk? Da har du mye mer datingerfaring enn meg og venninnene mine! Jeg har datet tre stk i mitt 30pluss lange liv,  også klager menn over at dating er vanskelig for dem?!

Anonymkode: 66610...ca5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ting som kan komme etter hvert som man blir bedre kjent. Hadde gitt det en sjanse. Jeg lever med en fantastisk mann som jeg ikke kjente noen fysisk tiltrekning til starten. Nå er jeg gal etter ham.

Anonymkode: 62639...6f5

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dater en jeg er fysisk tiltrukket av, og han utstråler trygghet på en sexy måte der jeg bare vil krype inntil han 🥰 

Men det er noe i kommunikasjonen som skurrer. Det flyter lett, han snakker mye, men stiller få konkrete og direkte spørsmål om meg til meg. Mye snakk om alt mulig, og kan gjerne snakke om seg selv, men lite direkte graving i meg og mitt. Herlig sex og kos da. Så jeg gir dette litt tid.

Anonymkode: ee54c...b5f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Flere her inne som har datet noen hvor kjemien og samtalen fløt lett, men fortsatt noe som manglet?

Jeg har ikke mye dating erfaring, men har jo vært på et to-siffra antall stykk.

Siste en kvinne som var veldig bra, god personlighet og god match, samtalen fløt bra. Til tross for at damen hadde et normalt utseende, følte jeg ingen tiltrekning. Andre som har opplevd lignende? Ble det noe mer? Har det hensikt å date videre, hva er deres erfaring?

Hva mener du egentlig?

Kunne du vurdert å kysse vedkommende? Eller ha sex med vedkommende? Eller høres det helt  fullstendig uaktuelt ut?

Hvis det er «gnist» du føler mangler, så er min erfaring at man gjerne bør møte en person flere ganger, og bli kjent med personen før det oppstår.

Anonymkode: e3e77...444

Skrevet

Mens hos meg kan tiltrekningen komme etter hvert. 

Jeg må innrømme at jeg synes det ikke er rart at det er så mange single her i landet (verden) hvis man forventer at det skal si "klikk" ved første møte, og bryter tvert hvis ikke absolutt alt stemmer fra første sekund.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hva mener du egentlig?

Kunne du vurdert å kysse vedkommende? Eller ha sex med vedkommende? Eller høres det helt  fullstendig uaktuelt ut?

Hvis det er «gnist» du føler mangler, så er min erfaring at man gjerne bør møte en person flere ganger, og bli kjent med personen før det oppstår.

Anonymkode: e3e77...444

Svaret er vel egentlig nei. Og det egentlig uten noen god grunn! 
ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Svaret er vel egentlig nei. Og det egentlig uten noen god grunn! 
ts

Må bare spørre? Var det bensinstasjon-date? 🤔 Bare undrer på om fyren likte meg, eller ikke følte helt tiltrekning 😅 

Anonymkode: 01816...9a3

AnonymBruker
Skrevet

Ja… så uansett hvor lett samtalen flyter også? Man leser her inne at tiltrekning kan oppstå. Jeg tviler, jeg tror også at man merker mye på første date.

Ts

Jeg tror mange gir opp for lett i datingfaser nå for tiden. Datingsider på nett legger opp til at det er lett å få kontakt med flere på kort tid, og mange dater ekstremt mange. Det har blitt en kultur for å gå på den ene daten, og hvis det ikke oppstår følelser eller tiltrekning da, så hiver man seg over datingsidene igjen når man kommer hjem, og kanskje har man allerede avtalt ny date med ny person før kvelden er omme. Dette er litt satt på spissen da, og selvsagt er det ikke alle som driver sånn. Men generelt føler jeg mange gir opp altfor lett. Dersom man har kjemi, snakker lett sammen, liker å være sammen, selv om tiltrekningen ikke er der (enda), så tror jeg så absolutt den kan komme med litt tid. Jeg får helst følelser når jeg har kommet nærmere den andre, når man har hatt åpne samtaler hvor man delere private tanker og hendelser osv, og er sårbare sammen. Når man da møter aksept og forståelse hos den andre, som gjør at man føler seg emosjonelt trygg med den andre, da kan følelser oppstå. Jeg foreslår at du prøver noen dater til og ser hva som skjer😊

Anonymkode: 0955d...353

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...