Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En godt voksen mann som  jeg så på tinder har dette på sin tinderbio: "liker snille jenter, du kommer langt med et smil, men du kommer enda lengre med et smil og en pistol" creepy bio?🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 7cafa...693

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Teit forsøk på å være morsom, kanskje?

Anonymkode: 2b147...a20

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du forventet - at han skulle skrive at han er lege eller sivilingeniør...?

Det er et faresignal i seg selv at noen over 20 er på Tinder med tanke på den barnslige oppførselen der.

Anonymkode: 3d359...38d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva hadde du forventet - at han skulle skrive at han er lege eller sivilingeniør...?

Det er et faresignal i seg selv at noen over 20 er på Tinder med tanke på den barnslige oppførselen der.

Er det en barnslig bio mener du?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva mener du faresignal, noen over 20 er på tinder?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skjønte nå hva du mente. Det kan jo hende et forsøk på være morsom hva vet jeg eller så er det noe annet som ligger bak🤷🏼‍♀️ hilsen Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tolket det som et hint om at han er ekstremt treig, eller ekstremt lat, der det trengs krutt får å få han i gang. Evt. At han bare har dårlige sosiale antenner og sier mye rart.

Anonymkode: 83bce...d0f

AnonymBruker
Skrevet

Han har jeg matchet med tidligere 😅 Ble ikke noe samtale da. Men, jeg husker yrket hans, så pistol er ikke tilfeldig. Og et bilde der hsn poserer med bestemora si? 

Anonymkode: c3870...5da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Han har jeg matchet med tidligere 😅 Ble ikke noe samtale da. Men, jeg husker yrket hans, så pistol er ikke tilfeldig. Og et bilde der hsn poserer med bestemora si? 

Sjæl! 😅

Anonymkode: 7ca8e...81c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Sjæl! 😅

Anonymkode: 7ca8e...81c

Er jeg den mannen på Tinder sjæl? Skjønte ikke helt? 🤷🏼‍♀️

Jeg matchet med han tidligere, men ingen av oss gadd å sende melding.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En godt voksen mann som  jeg så på tinder har dette på sin tinderbio: "liker snille jenter, du kommer langt med et smil, men du kommer enda lengre med et smil og en pistol" creepy bio?🤷🏼‍♀️

Er han ikke politimann eller jobber i forsvaret ? Mente nok damer i samme yrke.  Tror jeg machet han. Ok fyr 😊

Anonymkode: eced2...3dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er han ikke politimann eller jobber i forsvaret ? Mente nok damer i samme yrke.  Tror jeg machet han. Ok fyr 😊

Han er politimann, ja! Så han chattet med deg? Blir litt sjalu 🤪 (Neida). Han var vel bare ikke så keen på meg, er dame på 38 🙋🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

En voksen mann som ser etter jenter er et rødt flagg.

Anonymkode: bd7f7...0bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2023 den 7.51):

Møtte du ham?

Skrevet

Jeg lo... :ler: Det gir jo en åpning for litt mer kreative åpningsreplikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...