zala Skrevet 12. januar 2006 #1 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg vet det er mange som skal ha annen musikk enn vals, men dere som skal danse vals; Skal dere danse wienervals (rask) eller engelsk vals (sakte) og hva slags musikk skal dere bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #2 Del Skrevet 12. januar 2006 Norsk vals, og norsk musikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zala Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 12. januar 2006 Ingen som har forslag til musikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zala Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 16. januar 2006 Da jeg så på "Skal vi danse" i går, fikk jeg to fine forslag til musikk til brudevalsen. Jeg önsker å danse engelsk vals. Det ene var If You Don't Know Me By Now og den andre var Three Times a Lady. Begge to er nydelige sanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 26. januar 2006 #5 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei. Vi brukte temaet til Gudfaren (i valsversjon) som brudevals. Utrolig flott rolig vals som passer bra til brudeparets første dans. Etter brudevalsen hadde vi en rasker vals som alle kunne danse til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 26. januar 2006 #6 Del Skrevet 26. januar 2006 Vi danset engelsk vals til Frank Sinatra, Moon river Kjempe romantisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 27. januar 2006 #7 Del Skrevet 27. januar 2006 På brudeshowet i trondheim på søndag ble det danset til Edelweiss eller hva nå den heter. Den var fin den også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydukke Anna Skrevet 28. januar 2006 #8 Del Skrevet 28. januar 2006 Vi brukte Waltz for the Moon. Det gikk veldig fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 30. januar 2006 #9 Del Skrevet 30. januar 2006 Noen som har linker hvor man kan høre på valser?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nigo-san Skrevet 30. januar 2006 #10 Del Skrevet 30. januar 2006 "Perfect Day" av Lou Reed!! Et litt uortodoks valg, men det er jo en flott sang. Og det GÅR an å ta den som vals, verset danses i 4/4-takt, men refrenget danses til triolene. Blir veldig bra! Kanskje ikke den mest stilrene wienervalsen gjestene har sett, men for min del ville det nok ikke blitt det selv om jeg hadde erke-wienervals til tonefølge Ikke SÅ flink på dansegulvet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #11 Del Skrevet 6. februar 2006 Vi skal danse til If I aint got you med alisia keys. Kjempefin! Den er ganske rask men vi har vært på kurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå