Stardia Skrevet 28. juni 2023 #1 Skrevet 28. juni 2023 Jeg har truffet en jeg ikke blir klok på og som spiller ett slags spill føler jeg.Han e veldig på og av.I to dager var han «borte» og jeg sendte heller ikke noe før han plutselig sendte en melding idAg og lurte på om noe var galt? Siden jeg ikke svarte.Skal jeg bare dumpe han? Har egentlig ingen god følelse når han tar seg tid å skrive……
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #2 Skrevet 28. juni 2023 Tror det kan lønne seg å tenke at om noen får en til å ha det dårlig, tidlig i en relasjon, er det best å skrinlegge det, samme hva det er de gjør som leder til en dårlig følelse. Anonymkode: 04b4f...f87 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #3 Skrevet 28. juni 2023 Stardia skrev (9 minutter siden): Jeg har truffet en jeg ikke blir klok på og som spiller ett slags spill føler jeg.Han e veldig på og av.I to dager var han «borte» og jeg sendte heller ikke noe før han plutselig sendte en melding idAg og lurte på om noe var galt? Siden jeg ikke svarte.Skal jeg bare dumpe han? Har egentlig ingen god følelse når han tar seg tid å skrive…… Si takk for deg og vær så god neste Anonymkode: 99ab9...c11 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #4 Skrevet 28. juni 2023 Har du gitt han blomsten din? Anonymkode: 730b4...b13
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #5 Skrevet 28. juni 2023 Hvordan mener du? Bare fordi han ikke har like mye behov for kontakt som deg og er stille i to dager betyr det ikke at han spiller hot and cold. Hot and cold hekte teknikk går mer ut på at han gir veldig masse bekreftelser først, f eks "Hei beste savner deg og tenker på deg , hva har du gjort i dag?" og når du svarer så svarer han ikke tilbake, eller at dere chatter masse i noen dager også får du plutselig ikke svar fra han på en uke eller to. Anonymkode: 9d120...79e
Stardia Skrevet 28. juni 2023 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har du gitt han blomsten din? Anonymkode: 730b4...b13 Nei
Stardia Skrevet 28. juni 2023 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvordan mener du? Bare fordi han ikke har like mye behov for kontakt som deg og er stille i to dager betyr det ikke at han spiller hot and cold. Hot and cold hekte teknikk går mer ut på at han gir veldig masse bekreftelser først, f eks "Hei beste savner deg og tenker på deg , hva har du gjort i dag?" og når du svarer så svarer han ikke tilbake, eller at dere chatter masse i noen dager også får du plutselig ikke svar fra han på en uke eller to. Anonymkode: 9d120...79e Ja men det er sånn han har oppført seg 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #8 Skrevet 29. juni 2023 Stardia skrev (15 timer siden): Ja men det er sånn han har oppført seg Okei. Da bør du kutte han helt ut. Dropp å svare han eller si fra at dette ikke funker for deg. Ha selvrespekt og ivareta egne følelser. Sånne menn er toxic Anonymkode: 9d120...79e 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #9 Skrevet 29. juni 2023 Jeg ville ikke ha giddet å spekulere i motivene hans. Dere passer ikke sammen punktum Anonymkode: 5b302...c46
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #10 Skrevet 30. juni 2023 Dårlig magefølelse betyr alltid at det ikke er noe å gå videre med. Uavhengig av hva de gjør. Anonymkode: acf57...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå