AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Skrevet 28. juni 2023 Gjør dere en spesiell exit? Anonymkode: 43688...183
Gjest Lykkedykker Skrevet 28. juni 2023 #2 Skrevet 28. juni 2023 Nei. Bare dro til hotellet å la oss..
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3 Skrevet 1. juli 2023 Vi var sistemann ut da lokalet stengte. Da tok vi taxi til hotellet og la oss. Anonymkode: ed420...096 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #4 Skrevet 1. juli 2023 Ok vet om noen som tente lys og la i vannet, andre som fyrte opp stjerneskudd og lit alle gjestene få en etc. Jeg tenker først og fremst det kun er en ting å gjøre pga bildene, men som gjerne er litt «amerikanisert». Anonymkode: 43688...183
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #5 Skrevet 1. juli 2023 Jeg var gjest i et bryllup en gang hvor alle gjestene fikk et telys som vi tente og satte i på et brett i omrisset av et hjerte. Mens vi gjorde det så gikk brudeparet rundt og takket for dagen og sa farvel til alle gjestene. Veldig stemningsfullt og romantisk. I mitt eget bryllup kom gjestene ut og vinket til oss mens vi ble kjørt bort til hotellet. Har også vært i et bryllup hvor brudeparet gjorde det meste selv og hvor vi avsluttet festen med å hjelpe dem å rydde lokalet og ta oppvasken. Faktisk en fin avslutning på en fest det også. Var veldig god stemning når alle sto og hjalp hverandre med å få ryddet og kommet seg ut før lokalet skulle stenges. Anonymkode: cb5d6...589 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå