Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble sammen med en Facebook profil med illustrasjon bilde av rotte og kallenavn siden 2011. Jeg vet at det er en person bak den profilen og han har sjarmert meg og jeg føler at jeg kan snakke om alt mulig. Vi begge ble enige på chatten at vi nå hadde blitt kjærester og vi snakker daglig til hverandre. God morning og god natt melding får jeg hver eneste dag, men nå har det behagelig blitt litt irriterende. Jeg vil se han, men han vil ikke så jeg vurderer å blokke den profilen for godt, men kommer til ¨savne all de gode samtalene.

Anonymkode: fef21...fce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Velkommen til moderne dating dere, ting begynner å bli virkelig ille. Tror oldeforeldrene våre hadde det enkelt når det gjaldt dating...

Anonymkode: 55ab4...f5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nettet generelt har ødelagt mennesker og det har tatt over alt. Tror du burde blokkere dette spetakkelet for godt og lev livet normalt, ikke det at jeg tror du har levd i sølibat pga denne profilen men men.

Anonymkode: 2b57e...a02

• Liker 1
Skrevet

Hjelpes.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lol, hva ble du tent på? tegning av en rotte?

Anonymkode: 44e8b...5e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hvor gammel var du? husker at jeg selv ble "sammen" med en biip profil da jeg var 14 eller no

Anonymkode: 61aea...f1a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere er kjærester men har aldri møtt hverandre? Hvordan gikk det til?

Anonymkode: 26b97...f92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

GIIIID for et oppkonstruert problem. Han har bare godt av at du blokker han. Han fortjener bedre.

Anonymkode: 84372...d20

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser du for deg at dette forholdet skal fungere når han ikke engang vil vise seg?

Anonymkode: 96c7e...3be

Skrevet

Veldig fordomsfullt å bare anta sånn helt uten videre at han ikke er en tegnet rotte i virkeligheten også.

AnonymBruker
Skrevet

Du skjønner at det kan hende du snakker med en 64 år gammel dame? Eller en 10-åring?

Anonymkode: 878b4...e64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...